1. Domov
  2. E-pošta
  3. Napake pri e-pošti
  4. Domain has exceeded the maximum defers and failures per hour
  1. Domov
  2. E-pošta
  3. Domain has exceeded the maximum defers and failures per hour

Domain has exceeded the maximum defers and failures per hour

Pri Hostko v borbi proti spamu smo v letu 2014 začeli spremljati količino e-pošte, ki jo vsak uporabniški račun pošiljam in ki se vrne kot BOUNCE oz. so zavrnjena. Če naš sistem zazna, da je uporabniški račun, ki je pošiljal pošto in vrnil 25%-30% pošte nazaj (bounce email), bo sistem avtomatsko za ta uporabniški račun začasno onemogočil nadaljno pošiljanje za 1 uro.

V primeru, da bo do tega prišlo boste prejeli podobno obvestilo:

This message was created automatically by mail delivery software. A message that you sent could not be delivered to one or more of its recipients. This is a permanent error. The following address(es) failed:
user@imedomene.si
Domain vašadomena.si has exceeded the max defers and failures per hour (5/5 (50%)) allowed. Message discarded.

Na splošno obstaja kar nekaj razlogov zakaj je prišlo do bounce emailov:

  1. Pošiljali ste večje število emailov (del mailing liste), in večje število email naslovov prejemnikov je nepravilnih/nedelujočih.
  2. Vaš e-poštni naslov je bil zlorabljen (preenostavno geslo poštnega predala, in so vam ga zlorabili) in se vaš e-pošni račun uporabljajo za pošiljanje nezaželene pošte – SPAM(a).
  3. Na poštnem strežniku prejemnika imajo tehnične težave, in je strežnik zavrnil poslano pošto z obrazložitvijo o napaki.

Pošiljali ste večje število emailov in prejeli to napako

  • Dosežena omejitev števila poslanih sporočil na uro – Velikokrat se zgodi da uporabniki pošljejo naenkrat večjo količino pošte in dosežejo omejitev, ki je določena za vsak paket. Omejitve si lahko ogledate tukaj https://www.hostko.si/email-pogoji/ ali pa v splošnih pogojih. V takšnih primerih boste morali svoje pošiljanje pravilno razporediti in zmanjšati število.
  • Veliko email naslovov prejemnikov je neaktivnih/nepravilnih – Če se poslužujete masovnega pošiljanja ali obveščanja je velika verjetnost, da veliko email naslovov, ki jih imate na seznamu niso več aktivni. To pomeni da boste morali svoj seznam pregledati, počistiti in odstraniti email naslove, ki ne delujejo.

Kje lahko vidim statistiko zavrnjenih?

V nadzorni plošči cPanel obstaja orodje TRACK DELIVERY (več o orodju) s katerim si lahko pomagate najdi naslove ali vzroke zakaj je pošta zavrnjena. Vidite lahko tudi od kdaj ste začeli dobivati “max defers” napako.

  1. Prijavite se v vaš cPanel.
  2. Kliknite ikono TRACK DELIVERY.
  3. V filtru spodaj obkljukajte SHOW DEFFERED.
  4. Polje Recipient email pustite prazno in kliknite gumb RUN REPORT.
  5. Počakajte nekaj sekund in sistem bo pokazal seznam email naslovov katerim ste pošiljali in ki so bili zavrnjeni oz. nedostavljeni.

Če ne pošiljate masovnih sporočil

V tem primeru je velika verjetnost, da je vaše geslo e-poštnega predala preenostavno in je prišlo v roke hackerjem. Za to ni potrebno narediti panike.

Z zgoraj omenjenem orodju TRACK DELIVERY lahko preverite iz katerega email naslova se je pošiljal SPAM v zadnjih urah. Če so vam naslovi prejemnikov neznani potem le preverite vaš email naslov iz katerega ste mu poslali in spremenite geslo tega emaila.

Vam je bil ta članek v pomoč?

Sorodni članki

Potrebujete pomoč?
Ne najdete odgovora, ki ga iščete?
PIŠITE NAM