1. Home
  2. E-pošta
  3. Napake pri e-pošti
  4. Domain has exceeded the maximum defers and failures per hour
  1. Home
  2. E-pošta
  3. Domain has exceeded the maximum defers and failures per hour

Domain has exceeded the maximum defers and failures per hour

Pri Hostko SPAM pošte ne podpiramo in v borbi proti spamu smo v letu 2014 začeli spremljati količino e-pošte ki jo vsak uporabniški račun pošilja in ki se vrne kot BOUNCE oz. zavrnjena. Če naš sistem zazna da je uporabniški račun ki je pošiljal pošto vrnil 30% pošte (bounce email), bo sistem avtomatsko za ta uporabniški račun onemogočil nadaljno pošiljanje za 1 uro.

Ko bo do začasnega onemogočanja prišlo, boste prejeli podobno obvestilo:

This message was created automatically by mail delivery software. A message that you sent could not be delivered to one or more of its recipients. This is a permanent error. The following address(es) failed:
user@imedomene.si
Domain vašadomena.si has exceeded the max defers and failures per hour (5/5 (50%)) allowed. Message discarded.

Na splošno obstajata dva razloga zakaj do bounce emailov prihaja:

  1. Pošiljali ste večje število emailov (del mailing liste) in večje število email naslovov prejemnikov so nepravilni/nedelujoči ali pa ste dosegli omejitev
  2. Vaš email račun je bil zlorabljen (hekerji poznajo vaše email geslo) in ga uporabljajo za pošiljanje SPAM(a)

Pošiljali ste večje število emailov in prejeli to napako

  • Dosežena omejitev števila poslanih sporočil na uro – Velikokrat se zgodi da uporabniki pošljejo naenkrat večjo količino pošte in dosežejo omejitev ki je določena za vsak paket. Omejitve si lahko ogledate tukaj https://www.hostko.si/email-pogoji/ ali pa v splošnih pogojih. V takšnih primerih boste morali svoje pošiljanje pravilno razporediti in zmanjšati število.
  • Veliko email naslovov prejemnikov je neaktivnih/nepravilnih – Če se poslužujete masovnega pošiljanja ali obveščanja, je velika verjetnost da veliko email naslovov ki jih imate na seznamu niso več aktivni. To pomeni, da boste morali svoj seznam počistiti in odstraniti email naslove ki ne delujejo.

Kje lahko vidim statistiko zavrnjenih ?

V nadzorni plošči obstaja orodje Email trace s katerim si lahko pomagate najdi naslove ki ne delujejo oz. so neaktivni in tiste ki so bili zavrnjeni.

  1. Prijavite se v vaš cPanel
  2. Kliknite ikono Track delivery
  3. Polje Recipient email pustite prazno in kliknite gumb Run Report
  4. Počakajte nekaj sekund in sistembo pokazal seznam email naslovo katerim ste pošiljali + status pošiljanja

Če ne pošiljate masovnih sporočil

V tem primeru je velika verjetnost, da je vaše geslo e-poštnega predala preenostavno in je prišlo v roke hackerjem. Za to ni potrebno narediti panike. Najprej je potrebno izvedeti iz katerega email naslova se je pošiljal SPAM. Sledite korakom zgoraj in preverite seznam emailov na katere se je pošiljalo v zadnjih urah. Če so vam naslovi prejemnikov neznani potem le preverite vaš email naslov iz katerega ste mu poslali in spremenite geslo tega emaila.

Updated on 07/11/2019

Was this article helpful?

Related Articles