Domain has exceeded the maximum defers and failures per hour

Pri Hostko SPAM pošte ne podpiramo in v borbi proti spamu smo v letu 2014 začeli spremljati količino e-pošte ki jo vsak uporabniški račun pošilja in ki se vrne kot BOUNCE oz. zavrnjena. Če naš sistem zazna da je uporabniški račun ki je pošiljal pošto vrnil 30% pošte (bounce email), bo sistem avtomatsko za ta uporabniški račun onemogočil nadaljno pošiljanje za 1 uro.

Ko bo do onemogočanja prišlo, boste prejeli podobno obvestilo:

This message was created automatically by mail delivery software. A message that you sent could not be delivered to one or more of its recipients. This is a permanent error. The following address(es) failed:
user@imedomene.si
Domain vašadomena.si has exceeded the max defers and failures per hour (5/5 (50%)) allowed. Message discarded.

Na splošno obstajata dva razloga zakaj do bounce emailov prihaja:

  1. Pošiljali ste večje število emailov (del mailing liste) in večje število email naslovov prejemnikov so nepravilni ali nedelujoči
  2. Vaš email račun je bil zlorabljen (hekerji poznajo vaše email geslo) in ga uporabljajo za pošiljanje SPAMA

Kaj lahko storim da se to prepreči/popravi ?

Če se poslužujete masovnega pošiljanja ali obveščanja, je velika verjetnost da veliko email naslovov ki jih imate na seznamu niso več aktivni. To pomeni, da boste morali svoj seznam počistiti in odstraniti email naslove ki ne delujejo. V nadzorni plošči obstaja orodje Email trace s katerim si lahko pomagate najdi naslove ki ne delujejo oz. so neaktivni.

  1. Prijavite se v vaš cPanel
  2. Kliknite ikono Email trace
  3. Polje Recipient email pustite prazno in kliknite gumb Run Report
  4. Počakajte nekaj sekund in sistembo pokazal seznam email naslovo katerim ste pošiljali + status pošiljanja

Če ne pošiljate masovnih emailov

V tem primeru je velika verjetnost, da je vaše geslo e-poštnega predala preenostavno in je prišlo v roke hackerjem. Za to ni potrebno narediti panike. Najprej je potrebno izvedeti iz katerega email naslova se je pošiljal SPAM. Sledite korakom zgoraj in preverite seznam emailov na katere se je pošiljalo v zadnjih urah. Če so vam naslovi prejemnikov neznani potem le preverite vaš email naslov iz katerega ste mu poslali in spremenite geslo tega emaila.

Leave A Comment?

You must be logged in to post a comment.