1. Domov
  2. E-pošta
  3. Zakaj Gmail označi in premakne sporočilo pod vsiljeno pošto?

Zakaj Gmail označi in premakne sporočilo pod vsiljeno pošto?

Vsako leto je nezaželene pošte vedno več in ponudniki storitev morajo vedno znova posodabljati svoje anti-spam filtre. Ti anti-spam filtri lahko blokirajo oz. označijo tudi legitimno e-poštno sporočilo kot SPAM (nezaželeno/vsiljeno pošto) kar povzroči da se sporočilo uvrsti pod Vsiljeno pošto.

Gmail ima sistem, ki po kriterijih (niso javno objavljeni) avtomatsko zazna sumljivo pošto in jo uvrsti pod mapo Vsiljena pošta.

Če boste kliknili sporočilo, ki je med vsiljeno pošto, boste videli dodatno sporočilo + ? ikono za dodatno obrazložitev zakaj je do tega prišlo.

Sporočilno okno v slovenskem jeziku
Sporočilno okno v angleškem jeziku

 

Če boste kliknili na ikono ? vas bo preusmerilo na https://support.google.com/mail/answer/1366858?hl=sl&expand=5 kjer vam Gmail opiše zakaj do tega pride in kako si pomagati da v prihodnosti njihov filter ne bo več označil pošte kot vsiljeno.

Razlogi za vsiljeno pošto

Nekateri možni razlogi zakaj je pošta označena kot vsiljena:

  • sporočilo prihaja iz ponarejenega e-poštnega naslova
  • Gmail ne more potrditi, da je sporočilo poslalo podjetje ali oseba (neznani pošiljatelj)
  • če Gmail uporabljate v organizaciji ali šoli kjer pošte bere več oseb, je lahko skrbnik organizacije določil katera sporočila naj bodo označena kot vsiljena
  • če je vsebina sporočila prazna ali pa vsebuje le naslov “test” ipd. je Gmail že zaznal “spam besedo
  • kolikor uporabljate besede (v naslovu ali vsebini), ki jih Gmail označi kot “spam besede” (finance, brezplačno, akcija, problem, evro, finance, ipd).
  • velika možnost je da je nekaj prejemnik že vašo sporočilo označilo kot vsiljena in sedaj Gmail bo vsa sporočili, ki se ujemajo kriterijem označil kot vsiljena
  • če se je vaša domena znašla na blacklisti
  • če ne sledite dobri praksi Gmaila (več o tem https://support.google.com/mail/answer/81126 )
  • če ste pošiljali masovno sporočilo (tudi na e-poštne naslov, ki ne obstajajo) in niste sledili primerom dobre prakse, bo vaša domena označena in bodo sporočila romala pod vsiljeno pošto
  • sporočila, ki vsebujejo le html, veliko linkov na druge spletne strani

Kaj storiti?

  • preverite da imate za svojo domeno urejen SPF zapis – več o SPF
  • uporabljajte svoj IP naslov na katerem le vi gostujete (v tem primeru pošiljate pošto le iz svojih domen in si ne delite z ostalimi). Za naročilo IP naslova nas kontaktirajte na podpora@hostko.si
  • če uporabljate DKIM preverite da je ta pravilen (DKIM omogoča digitalno podpisovanje zaupanja vrednih e-sporočil tako, da jih lahko prejemniki preverijo z javnim ključem). Več o DKIM 
  • preverite kredibilnost svoje domene preko PostMaster Tools
  • preverite naslove in besede, ki jih pošiljate v sporočilu in se izogibajte SPAM besedam
  • vedno pošiljajte e-pošto le na naslovnike, ki dejansko obstajajo
  • če so vaša sporočila v HTML, sledite dobri praksi in povezave naj bodo delujoče
  • poskusite naslovnikom sporočiti da naj vaša sporočilo označijo kot ni vsiljena pošta

Če menite da sledite vsem dobrim praksam, ki smo jih opisali zgoraj in še vedno sporočila prihajajo med vsiljeno pošto, vam priporočamo da stopite v stik z Gmail podporo.

Nazadnje posodobljeno 18/03/2021

Vam je bil ta članek v pomoč?

Sorodni članki