1. Domov
  2. Elektronska pošta
  3. Povečava časovne omejitve v Outlook ali Thunderbird

Povečava časovne omejitve v Outlook ali Thunderbird

Občasno se lahko zgodi, da pri veliki količine pošte, ki jo imate na strežniku pride do težav in se pojavi napaka da je potekla časovna omejitev med povezavo z poštnim strežnikom.

Poskusite povečati nastavitev časovne omejitve strežnika v nastavitvah e-poštnega računa v odjemalcih. To bo vaši pošti dalo več časa za prenos in morda preprečilo, da bi potekla.

Kako povečati nastavitve časovne omejitve v:

Outlook 2007

  1. Odprite Outlook
  2. Kliknite Orodja in izberite Nastavitve računa
  3. Označite svoj e-poštni račun, ki ga gostujete pri Hostko in kliknite Spremeni pod zavihkom E-pošta
  4. Kliknite Več nastavitev
  5. Izberite zavihek Napredno
  6. Pod Časovne omejitve strežnika pomaknite vrstico na 5 minut ali na maksimalno vrednost
  7. Kliknite V redu, Naprej in Dokončaj

Outlook 2010

  1. Odprite Outlook
  2. Kliknite Datoteka in izberite Nastavitve računa
  3. Na spustnem seznamu kliknite Nastavitve računa
  4. Dvokliknite svoj e-poštni račun, ki ga imate pri Hostko, da uredite njegove nastavitve
  5. Kliknite Več nastavitev za ogled dodatnih nastavitev računa
  6. Kliknite zavihek Napredno v oknu z nastavitvami, nato poiščite razdelek Časovne omejitve strežnika
  7. Povlecite drsnik v desno, da uporabite daljšo časovno omejitev
  8. Kliknite V redu in nato Prekliči, da shranite novo nastavitev časovne omejitve za izbrani račun

Outlook XP and 2003

  1. Odprite Outlook
  2. Kliknite Orodja in izberite E-poštni računi
  3. Izberite Prikaži ali spremeni obstoječe e-poštne račune in kliknite Naprej
  4. Označite svoj e-poštni račun, ki ga gostujete pri Hostko in kliknite Spremeni
  5. Kliknite Več nastavitev
  6. Izberite zavihek Napredno
  7. Pod Časovne omejitve strežnika pomaknite vrstico na 5 minut ali na maksimalno vrednost
  8. Kliknite V redu, Naprej in Dokončaj

Windows Mail, Outlook 2000 and Outlook Express

  1. Odprite Outlook
  2. Kliknite Orodja in izberite Računi
  3. Označite svoj e-poštni račun, ki ga gostujete pri Hostko in kliknite Lastnosti
  4. Izberite zavihek Napredno
  5. Pod Časovne omejitve strežnika pomaknite vrstico na 5 minut ali na maksimalno vrednost
  6. Kliknite V redu in nato Zapri

Thunderbird 2.x na Microsoft Windows

  1. Odprite Thunderbird
  2. V meniju Orodja kliknite Možnosti
  3. Kliknite Napredno
  4. Kliknite Omrežje in diskovni prostor
  5. Povečajte časovno omejitev povezave iz 60 na 120
  6. Če težava ne bo odpravljena povečajte na maksimalno vrednost

Thunderbird 2.x na Mac OSX

  1. Odprite Thunderbird
  2. V meniju Thunderbirda kliknite Nastavitve
  3. Kliknite Napredno
  4. Kliknite Omrežje in diskovni prostor
  5. Povečajte časovno omejitev povezave iz 60 na 120
  6. Če težava ne bo odpravljena povečajte na maksimalno vrednost

Vam je bil ta članek v pomoč?

Sorodni članki