Za uporabo orodja se morate prijaviti v svoj cPanel.
V razdelku EMAIL kliknite na ikono TRACK DELIVERY (sl. Poročilo dostave pošte).
Prikaz sporočil vezane na določen e-poštni naslov
V primeru če želite poiskati kaj se je zgodilo s pošto pošiljatelja ali prejemnika, v polje RECIPIENT EMAIL vpišite e-poštni naslov in kliknite RUN REPORT.
Sistem vam bo izpisal tabelo z zgodovino sporočil, ki so vezane na vpisan e-poštni naslov. To tabelo lahko sortirate po štirih različnih kriterijih:
- Show Success – Prikaz uspešno dostavljenih e-sporočil.
- Show Defferred – Prikaz sporočil, ki so na čakanju za dostavo.
- Show Failures – Prikaz sporočil, ki niso bila uspešno dostavljena.
- Show In-Progress – Prikaz sporočil, ki so v postopku pošiljanja.
Prikaz vseh sporočil
Če želite prikazati vsa prejeta, zavnjena ali nedostavljena sporočila kliknite RUN REPORT.
Prikaz zavrnjenih & spodletelih sporočil
Če si želite ogledate katera sporočila so bila zavrnjena ali neuspešno dostavljena kliknite gumb SHOW BLOCKED & FAILED.
Tabela DELIVERY REPORT
Pri vsakem poročilu se vam bo v spodnjem delu strani izpisala tabela z dodatnimi podatki kot so:
- From Address – E-poštni naslov pošiljatelja.
- Sender – uporabniško ime pošiljatelja (cPanel username).
- Sent time – Datum in čas, ko je uporabnik sporočilo poslal.
- Spam Score – Vrednost oz. točka SpamAssassin zaščite.
- Recipient – E-poštni naslov, na katerega je cPanel uporabnik poslal sporočilo.
- Result – Sporočilo, ki podrobneje opisuje rezultat dostave.
- Actions – Če boste kliknili na ikono pod ACTIONS si lahko ogledate podrobneje informacije vezane na sporočilo.