1. Domov
  2. Pred nakupom
  3. Garancija vračila denarja in politika vračila

Garancija vračila denarja in politika vračila

Verjamemo, da boste z HOSTKO storitvami zadovoljni, vendar v nekaterih primerih si želite vračilo plačila zato smo vam spodaj pripravili pogoje, ki veljajo pri vračilih.

Politika jamstva za vračilo denarja

30-dnevna garancija vračila denarja velja samo za naslednje storitve:

  • Spletno gostovanje (deljeno / shared gostovanje).
  • WordPress gostovanje.
  • Pro gostovanje.
  • Reseller gostovanje.
  • Email gostovanje.

15-dnevna garancija vračila denarja velja samo za naslednje storitve:

  • VPS gostovanje
  • Namenski strežniki

Politika vračil

Zaradi narave izdelka ali same storitve 15-dnevna ali 30-dnevna garancija vračila denarja ne velja za naslednje dodatne storitve (za te storitve ni mogoče vračati denarja):

  • Za storitve, ki so naročene v akciji ne vračamo.
  • Domene (registracija domene, prenos domene, podaljšanje domene, whois zaščita domene ali redemption stroški).
  • Depozit denarja v uporabniški račun.
  • IP4 in IPv6 naslovi.
  • SSL certifikati.
  • VPS varnostne kopije.
  • cPanel licence.
  • WHMCS licence.
  • Cloudlinux licence.
  • Imunify360 licence.
  • Plačljiva migracija storitev ali podatkov.
  • Plačljivo restavriranje podatkov iz naših arhivov.
  • Storitve, ki so naročene po meri (urejanje nastavitev, tehnični pregledi delovanja, DNS nastavitve ipd.)

Upoštevajte, da se obdobje 15/30 dni konča točno 15/30 dni od dneva, ko je bil račun prvotno aktiviran (ne od dneva, ko je bilo naročilo oddano).

Ne velja za obnove ali podaljšanje računa oz. storitve. Garancija za vračilo denarja je NIČNA, če vaš račun krši naše splošne pogoje, pogodbo o storitvi ali katerega koli od naših veljavnih pravilnikov. Stroški nastavitve so nepovratni.

Zunanje storitve, kot so, a ne omejeno na, namenski naslovi IP, stroški namestitve itd., so nepovratne.

Do vračila so upravičeni le uporabniški računi (naročniki), ki se pri nas prvič registrirajo oz. ob prvem naročilu. Na primer, če ste že imeli račun pri nas, ste ga preklicali, in se znova prijavili ali če ste pri nas odprli drugi račun, ne boste upravičeni do vračila. Kršitve te pogodbe pomenijo odpoved vašim pravicam v okviru politike vračila.

Vam je bil ta članek v pomoč?

Sorodni članki

Potrebujete pomoč?
Ne najdete odgovora, ki ga iščete?
PIŠITE NAM