1. Domov
  2. E-pošta
  3. Napake pri e-pošti
  4. Po pošiljanju sporočila prejmete sporočilo z napako: Recipient address rejected: Greylisted
  1. Domov
  2. Gostovanje
  3. Odpravljanje napak
  4. Po pošiljanju sporočila prejmete sporočilo z napako: Recipient address rejected: Greylisted

Po pošiljanju sporočila prejmete sporočilo z napako: Recipient address rejected: Greylisted

Na prejemnikovem poštnem strežniku je vzpostavljena blokada pred sporočili pošiljateljev, ki jih strežnik ne razpozna.

Napaka ni trajna, saj bo ob naslednjem pošiljanju (praviloma po petih minutah) sporočilo nemoteno prispelo do pošiljatelja. Tudi prvotno sporočilo bo strežnik poskušal poslati čez eno uro in bo praviloma prispelo do prejemnika.

Blokada je namenjena proti SPAM sporočilom, saj pošiljatelji takih sporočil ne bodo poizkušali poslati pošte še enkrat, če bo le-ta zavrnjena.

Več o metodi si lahko preberete na http://greylisting.org/.

Vam je bil ta članek v pomoč?

Sorodni članki

Potrebujete pomoč?
Ne najdete odgovora, ki ga iščete?
PIŠITE NAM