Preden začnete z nastavitvijo poštnega računa, preverite da je dejanski poštni račun kreiran v cPanelu. Podatke ki jih potrebujete ob nastavitvi:
- elektronski naslov
- geslo elektronskega naslova
Začetek nastavitve pošte na iPad
- Kliknite na ikono Settings na iPadu
- Izberite Mail, Contacts, Calendars in kliknite Add Account
- Iz seznama izberite Other
- Sedaj izberite Add Mail Account. V meniju New account, boste morali vpisati svoje podatke.
- Name – vaše ime (je vidno v sporočilo kot pošiljatelj)
- Email – vaš celoten email naslov ki ga želite nastaviti
- Password – geslo poštnega predala
- Description – kot opis je lahko karkoli (priporočamo da vpišete elektronski naslov ki ga nastavljate)
- Kliknite Next in in izberite vrsto protokola IMAP
- Na naslednji strani boste morali vpisati pravilne IMAP nastavitve
- Za IMAP uporabite naslednje nastavitve:
- Name, Email in Description bodo že izpolnjena
- V obeh poljih Incoming Mail Server in Outgoing Mail Server vpišite:
- Incoming/Ougoing Mail Server: mail.vašadomena
- User Name: vaš celoten email naslov ki ga želite nastaviti
- Password: geslo poštnega predala
- Kliknite Next
- Program bo želel avtomatsko preveriti nastavitve in če se vam odpre okno Cannot Verify Server Identity (je le za varnostno obvestilo, ki ni kritično in ste lahko brez skrbi.) kliknite Details in v zgornjem desnem kotu kliknite Trust. To okno se vam bo odprlo 2x in morate 2x klikniti Trust
- Sistem bo preveril vpisane nastavitve in ob naslednjem oknu kliknite Save
- Sedaj boste imeli uspešno dodan poštni predal na iPad napravi.
Potrebujete dodatno pomoč? Kontaktirajte nas na podpora@hostko.si.