Preden začnete z nastavitvijo poštnega računa, preverite da je dejanski poštni račun kreiran v cPanelu. Podatke ki jih potrebujete ob nastavitvi:
- elektronski naslov
- geslo elektronskega naslova
- Odprite Settings na vaši Android napravi in kliknite zavihek Accounts
- Kliknite na Add Account
- Na naslednjem zaslonu boste morali izbrati ali nastavljate IMAP ali POP3 account. Enostavno izberite enega z klikom na Personal (IMAP) ali Personal (POP3)
- Naslednja stran bo zahtevala vpis vašega elektronskega naslova (v polje vpišite elektronski naslov ki ga nastavljate)
- Kliknite Next
- Sedaj se vam bo odprlo okno za vpis gesla elektronskega naslova (vpišite geslo ki ste ga dodelili temu elektronskemu naslovu v cPanelu)
- Na naslednji strani boste morali vpisati pravilne IMAP/POP3 nastavitve ki so odvisne od prejšnje vaše izbire.Za IMAP uporabite naslednje nastavitve:
- Username: vpišite celoten elektronski naslov
- Password: geslo elektronskega naslova
- Server: mail.vašadomena
- IMAP port: 993
- Security Type: SSL/TLS (Accept All certificates)
- Če ste se odločili za POP3 protokol, potem morate uporabiti spodnje nastavitve:
- Username: vpišite celoten elektronski naslov
- Password: vpišite geslo elektronskega naslova
- Server: mail.vašadomena
- POP3 port: 995
- Security Type: SSL/TLS (Accept All certificates)
- Ko ste enkrat vpisali vse podatke, kliknite Next za verifikacijo nastavitev in nadaljujte na menu za Outgoing Server nastavitve.
- Tukaj boste morali vpisati podatke ki so vezani na vaš elektronski naslov in sicer:
- SMTP Server: mail.vašadomena
- Port: 465
- Security Type: SSL/TLS (Accept All certificates)
- Username: vpišite celoten elektronski naslov
- Password: vpišite geslo elektronskega naslova
- Ko ste vse vpisali, kliknite Next za verifikacijo SMTP nastavitev in zaključite nastavitev.
- Sedaj bi vam pošta morala delovati na Android napravi.
Potrebujete dodatno pomoč? Kontaktirajte nas na podpora@hostko.si.