Preden začnete z nastavitvijo poštnega računa, preverite da je dejanski poštni račun kreiran v cPanelu. Podatke ki jih potrebujete ob nastavitvi:
- elektronski naslov
- geslo elektronskega naslova
- Kliknite na ikono aplikacije Email na vaši Android napravi
- Naslednjae stran bo zahtevala vpis vašega elektronskega naslova in gesla (v polje vpišite elektronski naslov in geslo ki ga nastavljate)
- Kliknite Next in vrsto protokola (POP3 ali IMAP)
- Na naslednji strani boste morali vpisati pravilne IMAP/POP3 nastavitve ki so odvisne od prejšnje vaše izbire.
- Za IMAP uporabite naslednje nastavitve:
- IMAP Server: mail.vašadomena
- IMAP port: 143 (za brez SSL) ali pa port 993 za SSL + SSL/TLS (Accept All certificates)
- Če ste se odločili za POP3 protokol, potem morate uporabiti spodnje nastavitve:
- POP3 Server: mail.vašadomena
- POP3 port: 110 za brez SSL ali pa port 995 z SSL + + SSL/TLS (Accept All certificates)
- Security Type: SSL/TLS (Accept All certificates)
- Ko ste enkrat vpisali vse podatke, kliknite Next za verifikacijo nastavitev in nadaljujte na menu za Outgoing Server nastavitve.
- Vaš username in password bi sedaj že moral biti zapisan
- SMTP Server: mail.vašadomena
- Port: 465 za SSL ali pa port 26 za brez SSL
- opcija za Require sign-in mora biti označena (vklopljena)
- Ko ste vse vpisali, kliknite Next za verifikacijo SMTP nastavitev in zaključite nastavitev.
- Sedaj bi vam pošta morala delovati na Android napravi.
Potrebujete dodatno pomoč? Kontaktirajte nas na podpora@hostko.si.