1. Domov
  2. E-pošta
  3. E-pošta na telefonu in tablici
  4. Dodajanje e-mail računa v iPhone (ang) – POP3/IMAP/SMTP

Dodajanje e-mail računa v iPhone (ang) – POP3/IMAP/SMTP

V kolikor si nastavljate elektronski račun prvič, vam priporočamo da si za začetek preberete članek, v katerem smo zapisali nekaj osnovnih informacij o nastavitvah e-mail računa.

Preden začnete z nastavitvijo poštnega računa, preverite da je dejanski poštni račun kreiran v cPanelu. Podatke ki jih potrebujete ob nastavitvi:

 

  1. Na iPhone kliknite na ikono Settings
  2. Izberite Mail in kliknite Accounts in nato Add Account
  3. Iz seznama izberite Other
  4. Sedaj izberite Add Mail Account. V menuju New account, boste morali vpisati svoje podatke:
    • Name – vaše ime (je vidno v sporočilo kot pošiljatelj)
    • Email – vaš celoten email naslov ki ga želite nastaviti
    • Password – geslo poštnega predala
    • Description – kot opis je lahko karkoli (priporočamo da vpišete elektrosnki naslo ki ga nastavljate)
  5. Kliknite Next in in izberite vrsto protokola (POP3 ali IMAP). Priporočamo da izberete IMAP.
  6. Na naslednji strani boste morali vpisati pravilne IMAP/POP3 nastavitve ki so odvisne od prejšnje vaše izbire.
  7. Za IMAP uporabite naslednje nastavitve:
    • Name, Address in Description bodo že izpolnjena
    • Host name: mail.vašadomena
    • User name: vaš celoten email naslov ki ga želite nastaviti
    • Password:  geslo poštnega predala
  8. V obeh poljih Incoming Mail Server in Outgoing Mail Server, vpišite
    • Incoming/Ougoing Mail Server: mail.vašadomena
    • User Name: vaš celoten email naslov ki ga želite nastaviti
    • Password:  geslo poštnega predala
  9. Ko ste enkrat vpisali vse podatke, kliknite Next
  10. Če ste izbrali protokol IMAP lahko omogočite naslednje servise:
    • Mail
    • Notes
  11. Kliknite Save in sistem bo naredil nekaj testov za pravilnost podatkov
  12. Ko je preverjanje končano, boste preusmerjeni na Mail okno. Iz seznama izberite vaš na novo kreiran poštni predal
  13. Pojdite na dno strani in kliknite Advanced kjer lahko nastavljate dodatne nastavitve za POP3/IMAP
  14. Če uporabljate IMAP protokol, uporabite port 993 (SSL) ali port 143 (brez SSL). Nastavite IMAP Path Prefix v INBOX
  15. Če ste izbrli POP3 protokol, potem morate uporabiti port 995 (SSL) ali port 110 (brez SSL)
  16. Sedaj se vrnite na naslednjo stran in kliknite pod Outgoing Mail Server mail.vašadomena 
  17. Za Outgoing Server (SMTP), izberite port 465 (s SSL) ali port 26 (brez SSL)
  18. Kliknite Done
  19. Sedaj bo sistem preveril pravilnost podatkov in ko je vse pravilno nastavljeno vam bo pošta začela delovati

Potrebujete dodatno pomoč? Kontaktirajte nas na podpora@hostko.si.

Vam je bil ta članek v pomoč?

Sorodni članki

Potrebujete pomoč?
Ne najdete odgovora, ki ga iščete?
PIŠITE NAM