Da bomo kar se da hitro rešili vaše vprašanje bi prosili, da ob zahtevku pošljete:
Aktivni naročniki
V sporočilu,, ki ga pošljete poskrbite da vključujejo čim več potrebnih podatkov kot so:
- Vaš IP naslov (obiščite https://moj-ip.si za ogled vašega trenutnega IP naslova).
- Na katero storitev se težava nanaša (ime domene, gostovanje, spletna pošta, vps, spletna stran…)
- Kdaj se je incident ali težava pojavila (datum, čas)
- Kaj točno se je zgodilo (čim bolje opišite postopek kako je prišlo do težave in kakšna težava/napaka se je pojavila)
- Kakšne so napake oz. kaj vam javi (velikorat sistem že sam javi kje in kakšna je težava, prosim posredujte nam napako)
- Tip naprave in programa (npr. računalnik, Windows 10)
S potrebnimi podatki boste pospešili obdelavo in iskanje težav in tako bo napaka tudi najhitreje odpravljena.
HVALA ZA POSLANE PODATKE