Kako pravilno napišem/oddam zahtevek za podporo?

Razumemo, da ste nemirni kadar se pojavijo težave, za katere ne veste ali je kriv ponudnik gostovanja, vaša aplikacija ali pa vaš ponudnik interneta. Velikokrat dobimo sporočila v stilu “STRAN NE DELA!!!”, ki pa nam žal ne omogoča nobene diagnoze in vam v tem primeru ne moremo pomagati razen da od vas zahtevamo veliko potrebnih podatkov da lahko pridemo do rešitve problema.

Da bomo kar se da hitro rešili vaše vprašanje bi prosili, da ob zahtevku pošljete:

AKTIVNI NAROČNIKI

V sporočilu ki ga pošljete, poskrbtie da vključujejo čimveč potrebnih podatkov kot so:

  1. Vaš IP naslov (obiščite https://moj-ip.si za ogled vašega trenutnega IP naslova).
  2. Na katero storitev se težava nanaša (ime domene, gostovanje, spletna pošta, vps, spletna stran…)
  3. Kdaj se je incident ali težava pojavila (datum, čas)
  4. Kaj točno se je zgodilo (čim bolje opišite postopek kako je prišlo do težave in kakšna težava/napaka se je pojavila)
  5. Kakšne so napake oz. kaj vam javi (velikorat sistem že sam javi kje in kakšna je težava, prosim posredujte nam napako)
  6. Tip naprave in programa (npr. računalnik, Windows 10)

S potrebnimi podatki boste pospešili obdelavo in iskanje težav in tako bo napaka tudi najhitreje odpravljena.

HVALA ZA POSLANE PODATKE