1. Domov
  2. Gostovanje
  3. cPanel
  4. Obnovitev datotek in map iz rezervnih kopij – JetBackup 5

Obnovitev datotek in map iz rezervnih kopij – JetBackup 5

Če je vaša spletna stran po posodobitvah ali spremembah prenehala delovati, lahko datoteke spletne strani kar preko nadzorne plošče cPanel obnovite iz rezervnih kopij, ki se izdelujejo na strežniku na dnevni in mesečni ravni.

Kopije obstoječih map za osebni arhiv

Priporočamo, da si pred obnovitvijo naredite oseben arhiv podatkov na svoj računalnik. To lahko storite kar preko JetBackup postopka in si shranite datoteke.

Preden se lotite obnove podatkov je priporočljivo izbrisati vsebino direktorija (spodaj opisan postopek), v katerem so shranjene datoteke in mape, ki jih želite obnoviti saj v nasprotnem primeru lahko med postopkom obnove pride do napake, ki se kaže po nezaključenem restavriranju datotek in map.

Kako izbrisati obstoječe datoteke in mape

Prijavite se v nadzorno ploščo cPanel (navodila za vpis).

V razdelku FILES kliknite na File Manager (Upravitelj datotek) za uporabo orodja za upravljanje datotek in map.

Na levi strani kliknite ikono mape public_html/ da se pomaknete na mesto kje se nahajajo datoteke. Označite datoteke in mape katere želite izbrisati iz strežnika.

V public_html direktoriju se lahko tudi nahajajo mape ostalih poddomen ali Addon domen zato previdnost pri brisanju teh direktorijev. Teh direktorijev ne označujte – na spodnji sliki je primer kjer nismo označili poddomene in dodatne domene.

Ko boste imeli izbrane mape in datoteke, ki jih želite izbrisati enostavno z desnim klikom miške kliknite kamorkoli na označeno polje in izberite možnost Delete.

Če dobite obvestilo, ali zares želite izbrisati vsebino, obkljukajte polje “Skip the trash and permanently delete the files” ter kliknite na gumb Confirm. Počakajte par sekund, da se vsebina mape izbriše.

Zdaj se lahko s klikom na logotip cPanel (v levem zgornjem kotu) vrnete nazaj na cPanel in nadaljujte z obnovo datotek in map.

Pričetek obnove datotek in map

Potrebno je poudariti, da se pri obnovitvi datotek stanje vaših datotek vzpostavi na identično stanje, kot je bilo na datum/čas izdelave rezervne kopije. To pomeni, da datoteke, ki ste jih naložili po tem datumom bodo izgubljene.

V razdelku FILES kliknite na ikono JetBackup 5.

Na strani orodja JetBackup 5 kliknite na ikono Home Directory.

Na seznamu arhivov boste videli arhive, ki so na voljo. Kliknite na izbran datum iz katerega želite pridobiti podatke.

S klikom na izbran datum se vam bo pojavil gumb Change Files Selection.

Pojavil se bo seznam map ki jih lahko označite (obkljukate) in se tudi s klikom na mapo premikate po pod-mapah.

Desno zgoraj je priporočljivo da obkljukate polje Show hidden Files, da se prikažejo tudi skrite datoteke in mape.

Ko boste imeli označete mape/datoteke, ki jih želite obnoviti kliknite v spodnjem delu stran gumb Select Files.

Ko so izbrane datoteke in mape lahko na koncu strani kliknete gumb Restore.

Da se bo postopek obnove začel, potrdite (obkljukajte)Are you sure you want to restore this account ? in kliknite gumb Add to Restore Queue.

V primeru če želite izbrane datoteke in mape le shraniti na svoj računalnik potem kliknete gumb Download in ne Restore.

Če želite ohraniti obstoječe datoteke in le obnoviti tiste, ki so bila izbrisana, potem po “Restore Options” obkljukajte “Merge backup data with live account data”.

Nato kliknite gumb Restore Selected Items da se začne postopek obnove.

Trajanje postopka je odvisno od količine in velikosti zahtevanih datotek in map zato bodite potrpežljivi. Ko bo postopek zaključen ga lahko vidite pod ikono Queue (zadnja ikona v orodju JetBackup5).

Spletne strani, ki uporabljajo tudi podatkovne baze je potrebno obnoviti tudi te in sicer ločeno na enak datum kot ste obnovili datoteke in mape.

Za vsa dodatna vprašanja smo vam vedno na voljo tudi preko telefona ali e-pošte.

Vam je bil ta članek v pomoč?

Sorodni članki

Potrebujete pomoč?
Ne najdete odgovora, ki ga iščete?
PIŠITE NAM