1. Domov
  2. Domene
  3. Splošno o domenah
  4. Moja domena ne deluje
  1. Domov
  2. Domene
  3. Moja domena ne deluje

Moja domena ne deluje

Za delovanje domene je pomembnih več različnih dejavnikov za samo delovanje. Spodaj vam bomo poskusili predstaviti nekaj najbolj pogostih možnosti zaradi katerih domena ne deluje.

Ali ima domena vpisane DNS strežnike?

Preko orodja https://whois.hostko.si lahko preverite ali domena ima vpisane DNS oz. Nameservers. Če teh nima, potem jih morate domeni nastaviti (če imate domeno registrirano pri HOSTKO, si preberite navodila za nastavitev DNSjev).

Ali so nastavljeni DNS strežniki točni?

Preko orodja https://whois.hostko.si lahko preverite katere DNSje ima domena vpisane, in če so le ti pravilni. DNS strežnike ponavadi prejmete od svojega ponudnika gostovanja.

Ali vpisani DNS strežniki delujejo?

Če kljub temu da domena ima vpisane točne DNSje in še vedno ne deluje, preverite delovanje le teh DNS strenikov (če so lastni DNSji potem morate preverite delovanje pri svoje strežniku).

Po vpisu DNS strežnikov je že poteklo 24 urno obdoblje?

Nekatere domenske končnice kot so .COM, .NET, .EU ipd. potrebujejo malo več časa da se vpisani DNSji osvežijo. Preden preverite delovanje domene, naj poteče vsaj 24 ur od časa zadnje DNS spremembe.

Je domena sploh registrirana?

Verjeli ali ne, včasih prejmemo tudi vprašanje zakaj domena ne deluje čeprav le ta še ni bila registrirana. Prosimo preverite še to preko našega WHOIS orodja.

Je domena slučajno potekla?

Preko orodja https://whois.hostko.si lahko preverite ali je domena slučajno potekla in je v karanteni.

Je domena vpisana na strežniku gostitelja?

Da domena lahko deluje, je potrebno imeti DNSje + ta domena mora biti vnešena na strežniku gostitelja ki vam je DNSje posredoval. Preverite pri gostitelju če je domena vnešena na strežniku.

Svoje domene niste verificirali

ICANN (organizacija, ki ureja internetna imena), je v letu 2014 uveljavila dodatno preverjanje kontaktnih podatkov lastnikov domen (za .SI domene to pravilo ne velja).

Ko boste domeno registrirali, jo prenesli na drugega registrarja, spremenili lastniške kontaktne ali zamenjali kontaktni e-poštni naslov, lahko od registrarja pričakujete e-sporočilo za potrditev kontaktnih podatkov.

Če po 15-dneh ta verfikacija ne bo opravljena, bo vaša domena in spletna stran prenehala delovati. Na njj boste zagledali opozorilo, ki je prikazano na spodnji sliki.

Kaj storiti v takšnem primeru?

  1. Če imate dostop do kontaktne e-naslova: Preverite svoj poštni predal in poiščite verifikacijsko obvestilo in sledite navodilom. Po verifikaciji domene je potrebno počakati vsaj 48 ur, da se spremembe osvežijo.
  2. Če nimate dostopa do kontaktnega emaila: Nimate več dostopa do e-poštnega predala ali ste prenehali uporabljate e-pošni naslov s katerim ste domeno registrirali? Če je domena registrirana pri nas, se obrnite na našo podporo (podpora@hostko.si).

Vam je bil ta članek v pomoč?

Sorodni članki

Potrebujete pomoč?
Ne najdete odgovora, ki ga iščete?
PIŠITE NAM