1. Domov
  2. E-pošta
  3. Splošno o e-pošti
  4. Kaj potrebujem za uspešno delo z elektronsko pošto na mojem računalniku?
  1. Domov
  2. E-pošta
  3. E-pošta na računalniku
  4. Kaj potrebujem za uspešno delo z elektronsko pošto na mojem računalniku?

Kaj potrebujem za uspešno delo z elektronsko pošto na mojem računalniku?

Do poštnih predalov, ki so vzpostavljeni na strežnikih Hostko, dostopate preko POP3 ali IMAP protokola z uporabo naslednjih nastavitev:

  • POP3/IMAP strežnik (strežnik za prihajajočo pošto): mail.vaša-domena.si, npr. mail.hostko.com
  • Uporabniška imena za dostop do predalov so oblike: predal@vaša-domena.si, npr. info@hostko.com
  • Gesla so enaka tistim, ki ste jih zapisali v naročilnici ali pa ste jih nastavili oz. spremenili preko cPanela

Za pošiljanje pošte preko SMTP protokola veljajo naslednje nastavitve:
SMTP strežnik (strežnik za odhajajočo pošto): mail.vaša-domena.si, npr. mail.htest.com

Za pošiljanje pošte preko strežnika morate v nastavitvah vašega odjemalca obvezno vpisati tudi pravilen naziv vašega elektronskega naslova in uporabniškega imena: predal@vaša-domena.si, npr. info@htest.com, saj se ta na strežniku preverja. V nasprotnem primeru bo odjemalec javil napako.

Obvezno je v vašem odjemalcu potrebno nastaviti tudi SMTP avtorizacijo, ki jo zahteva SMTP strežnik za odhodno pošto.

Vam je bil ta članek v pomoč?

Sorodni članki

Potrebujete pomoč?
Ne najdete odgovora, ki ga iščete?
PIŠITE NAM