Za uporabo orodja se morate prijaviti v svoj cPanel.
V razdelku EMAIL kliknite na ikono TRACK DELIVERY (sl. Poročilo dostave pošte).

Prikaz sporočil vezane na določen e-poštni naslov
V primeru če želite poiskati kaj se je zgodilo s pošto prejemnika, v polje RECIPIENT EMAIL vpišite e-poštni naslov in kliknite RUN REPORT.

Sistem vam bo izpisal tabelo z zgodovino sporočil, ki so vezane na vpisan e-poštni naslov. To tabelo lahko sortirate po štirih različnih kriterijih:
- Show Success – Prikaz uspešno dostavljenih e-sporočil.
- Show Defferred – Prikaz sporočil, ki so na čakanju za dostavo.
- Show Failures – Prikaz sporočil, ki niso bila uspešno dostavljena.
- Show In-Progress – Prikaz sporočil, ki so v postopku pošiljanja.
Prikaz vseh sporočil
Če želite prikazati vsa prejeta, zavnjena ali nedostavljena sporočila kliknite RUN REPORT.

Prikaz zavrnjenih & spodletelih sporočil
Če si želite ogledate katera sporočila so bila zavrnjena ali neuspešno dostavljena kliknite gumb SHOW BLOCKED & FAILED.

Tabela DELIVERY REPORT
Podroben vpogled v dostavo e-pošte
V spodnjem delu vsakega poročila boste našli tabelo Delivery Report, ki vam nudi podrobne informacije o statusu in poti vaših e-poštnih sporočil:
- From Address: E-poštni naslov pošiljatelja.
- Sender: Uporabniško ime pošiljatelja (cPanel uporabniško ime).
- Sent Time: Datum in čas, ko je uporabnik sporočilo poslal.
- Spam Score: Vrednost oziroma točka
- SpamAssassin zaščite. Nižja kot je vrednost, manjša je verjetnost, da bo e-pošta označena kot vsiljena pošta.
- Recipient: E-poštni naslov, na katerega je cPanel uporabnik poslal sporočilo.
- Result: Sporočilo, ki podrobneje opisuje rezultat dostave (npr. uspešno dostavljeno, zavrnjeno, v čakalni vrsti).
- Actions: S klikom na ikono pod stolpcem ACTIONS si lahko ogledate še podrobnejše informacije, vezane na posamezno sporočilo.