Splošni pogoji

Pogoji uporabe HOSTKO storitev: Vse, kar morate vedeti o pravicah in odgovornostih pri uporabi naših storitvah.

Pogoji uporabe veljajo od 4.1.2015
Zadnja posodobitev pogojev 10.11.2025

1. SPLOŠNO

Splošni pogoji so pravni dogovor med končnim uporabnikom (fizična ali pravna oseba) in poslovnim subjektom HOSTKO d.o.o., ki ga skleneta v nadaljevanju “naročnik”, “vi”, “vaš”, ali “registrant” in HOSTKO d.o.o. (v nadaljevanju “ponudnik”, “naš”, “registrar”).

V skladu z direktivo 2010/45/EU ter s spremenjenim 84. členom Zakona o davku na dodano vrednost – ZDDV-1 (Uradni list RS, št. 13/11-UPB3, 18/11, 78/11, 38/12 in 83/12) se s 01.01. 2013 uvaja enakovredna obravnava papirnatih in elektronskih računov. Z oddanim naročilom na tej spletni strani se naročnik strinja, da mu so mu vsi predračuni in računi posredovani v elektronski obliki.

Razmerje med ponudnikom in naročnikom urejajo poleg veljavne zakonodaje še spodaj navedeni pogoji oz. členi.

Za vsa določila, ki niso urejena s temi Splošnimi pogoji, se smiselno uporabljajo določila oligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju in elektronskem podpisu, zakona o varovanju osebnih podatkov ter Zakona o varstvu potrošnikov.

Z oddanim naročilom na tej spletni strani, naročnik potrjuje da je seznanjen z Politiko zasebnosti ki je objavljena na .
V skladu s priporočili informacijskega pooblaščenca, smo na našo spletno stran namestili obvestilo o uporabi piškotkov, hkrati pa smo vam omogočili tudi izbiro, katere piškotke želite uporabljati in katere ne.

2. CENIK


Objavljene cene na spletnih straneh ponudnika so v EUR in vsebujejo DDV, vkolikor ni drugače navedeno.

Cenik za posamezne spletne storitve je objavljen na spletnih straneh ponudnika in se lahko za naslednje obračunsko obdobje spremeni, brez predhodnega obvestila.

Za datum spremembe se šteje datum objave na spletnih straneh ponudnika.

3. PLAČILNI POGOJI IN REALIZACIJA


Ponudba / Predračun

Za uporabo ponudnikovih storitev je zahtevano predplačilo za določeno časovno obdobje, ki ga naročnik izvede na podlagi prejetega predračuna. Predračun naročnik prejme preko e-pošte na svoj elektronski naslov v HTML obliki s priloženo prilogo v PDF obliki. Kopija predračuna ali računa je shranjena v servisnih straneh v razdelku “Moji predračuni” in si jih lahko naročnik kadarkoli ogleda in natisne.

V primeru napačnega zneska oz. specifikacije za naročeno storitev ima ponudnik pravico znesek popraviti in je dolžan o tem naročnika obvestiti. Naročnik v celoti razume in se strinja, da bo upošteval popravljen predračun ali odstopil od ponudbe.

Naročnik v celoti razume in se strinja, da bo svoje obveznosti iz naročniškega razmerja poravnal v roku označenem na predračunu in na pravilen sklic. V primeru, da naročnik želi spremeniti plačilno obdobje, leto ponudniku sporoči pred iztekom trenutno zakupljenega obdobja preko elektronske pošte oz. navadne pošte ali po telefonu.

Naročnik sprejme ponudbo s plačilom.

Naročene storitve bodo opravljene, ko prejmemo nakazilo oziroma potrdilo o uspešno izvedenem nakazilu. O tem ponudnik naročnika obvesti na primarni elektronski naslov, kateri je vpisan v servisnih straneh.
Zaradi same narave ponudnikovih storitev, naročnik v celoti razume in se strinja, da ponudnik ne daje garancije oz. zagotovila, da bodo naročene storitve po prejemu plačila uspešno opravljene. V kolikor se v tem primeru ponudnik in naročnik ne dogovorita drugače, ponudnik naročniku vrne vplačana sredstva v skladu s plačilno metodo, s katero je bila tranasakcija izvedena.

Zaradi narave storitev (predvsem domene in SSL certifikati), na katerih ceno vplivajo tuji ponudniki, imajo lahko določene ponudbe (predračuni) lahko krajši rok veljavnosti, kot je navedeno na samem predračunu. Ponudnik si pridržuje pravico, da ponudbo v kateremkoli trenutku spremeni brez obvestila naročnika. V vsakem primeru pa bo ponudnik o tem poizkusil naročnika obvestiti, v kolikor je to izvedljivo.

Računi

Račun se bo glasil na lastnika naročniškega profila v servisnih straneh, torej na podatke, ki jih naročnik vnese ob naročilu oz. se lahko naknadno spremenijo v servisnih straneh. Račun bo po prejetem plačilu predračuna, na voljo v servisnih straneh, ki bo v PDF obliki. Naročnik si ga lahko kadarkoli shrani ali natisne.

Plačilne kartice

Vrste plačilnih kartic – Ponudnik sprejema tudi plačila s plačilnimi karticami vrste Visa, Maestro, Mastercard in AMEX.

Ponudnik ne zbira številk in drugih podatkov, ki se nanašajo na plačilne kartice, ki jih uporabniki posredujejo preko ponudnikovih spletnih strani. Te podatke zbirajo izključno ponudniki “kartični procesorji” s katerim imamo sklenjeno pogodbo za plačevanje s karticami.

Povračilo plačila s kreditno kartico “chargeback” – včasih se zgodi da naročnik zahteva povračilo plačila, ki je bilo izvedeno z njegovo kartico brez naročnikove vednosti, (npr. naročnik ne prepozna prejemnika plačila, ukradena kreditna kartica ipd.). V tem primeru bo naročnik zahteval povračilo od svoje banke in v takšnih primeri se naročnik strinja da bo ponudniku Hostko d.o.o. plačal nepovratne administrativne stroške ki so zaradi “prijave” nastali in sicer v znesku 18.75 EUR z DDV.

V primeru zlorabe plačilne kartice se lahko stranka z morebitnimi zahtevki obrne na svojega ponudnika plačilnih storitev, skladno z določbami Zakona o plačilnih storitvah in sistemih. Ponudnik ne odgovarja za škodo, ki je stranki nastala zaradi zlorabe plačilne kartice.

4. PODALJŠEVANJE NAROČENIH STORITEV

Vse storitve so veljavne do roka, ki je naveden na ponudbi (predračunu) in računu.

Vsaj 10 dni pred rokom poteka veljavnosti storitev ponudnik naročniku preko e-pošte posreduje predračun (ponudbo) za podaljšanje.

V kolikor ponudnik zabeleži transakcijo v skladu z izdanim predračunom, se smatra, da storitve želi podaljšati.

V primeru nepodaljšanja paketa gostovanja le-ta preneha delovati naslednji dan po poteku.
V primeru nepodaljšanja domene točen čas in datum poteka določa vrhovni registrar posamezne domenske končnice in ne ponudnik.
V primeru nepodaljšanja SSL certifikata točen čas in datum poteka določa vrhovni izdajatelj posameznega SSL certifikata in ne ponudnik.
V primeru izvedbe transakcije na podlagi predračuna po dejanskem poteku storitev, naročnik ni upravičen do dodatnega podaljšanja storitev za obdobje med potekom storitev in datumom izvedbe transakcije, saj gre za podaljšanje obstoječe ponudbe.
V primeru, da ponudnik ne prejme transakcije v skladu s predračunom do datuma poteka predračuna ali vsaj do datuma poteka storitev, se smatra, da naročnik storitev ne želi podaljšati.

V primeru, da je naročnik naročeno storitev plačal s plačilno/kreditno kartico in ima v naročniških (servisnih) straneh vklopljeno funkcijo “avtomatsko podaljšanje” in način plačila je nastavljen na PayPal subscription ali kreditna kartica se bo storitev avtomatsko podaljšala na dan poteka storitve in dokler bo plačilna kartica veljavna (če plačilna kartica ne bo veljavna ali imela zadostnih sredstev se podaljšanje ne bo izvedlo in bo storitev potekla). Naročnik lahko to funkcijo kadarkoli in po svoji presoji izklopi če ne želi avtomatskega podaljšanja storitev ob naslednjem obdobju (pri izklopu te funkcije se naročnik strinja, da ne želi predračuna ob naslednjem obdobju za določeno storitev).

5. ODPOVED IN PREKINITEV NAROČENIH STORITEV

Naročnik lahko storitev odpove tako, da ponudnika o tem obvesti preko e-pošte ali telefonske številke, navedene na ponudnikovi spletni strani. Odpoved lahko odda tudi neposredno v naročniških straneh.

V vsakem primeru se za odpoved storitve šteje tudi to, da predračun za podaljšanje storitev, ki je posredovan naročniku, ni poravnan v roku, ki ga predračun navaja.

Komercialni pogoji

Ponudnik si pridružuje pravico, da izklopi ali kako drugače omeji naročnika, če presodi o primernosti le-te akcije. Ponudnik o tem ni dolžan obvestiti naročnika.

Naročnik v celoti razume in se strinja da mu ponudnik zaradi zamude plačila omeji ali v celoti onemogoči storitev (onemogoči licenco) če naročnik ne poravna obveznosti v osmih (8) dneh od datuma valute oz. na dan valute ki je navedena na predračunu ali ponudbi. Ponudnik v takšnem primeru ne odgovarja za nikakršno premoženjsko ali nepremoženjsko škodo, ki bi stranki utegnila nastati zaradi prekinitve dobave storitev s strani ponudnika.

Naročnik v celoti razume in se strinja da po petnajstih (15) dneh zamude plačila, lahko ponudnik enostransko prekine storitev in odstrani vso vsebino iz strežnikov. Ponudnik v takšnem primeru ne odgovarja za nikakršno premoženjsko ali nepremoženjsko škodo, ki bi stranki utegnila nastati zaradi prekinitve dobave storitev s strani ponudnika.

Če ponudnik naročniku ne pošlje ponudbe, se šteje, da ne želi skleniti poslovnega razmerja in v takem primeru zanj ne more nastati nobena obveznost, prav tako stranki zaradi opustitve posredovanja ponudbe ne odgovarja za morebitno škodo.

Stranka je seznanjena in soglaša, da ima ponudnik pravico, da v primeru strankinega preplačila, napačnega ali dvojnega plačila, v primeru izdaje delnega ali celotnega dobropisa s strani ponudnika ipd., ko mora ponudnik nakazovati denar nazaj stranki ali izdajati dodatne dokumente, stranki zaračunati s tem povezane administrativne stroške.

Obveznosti naročnika nastale iz dodatnih ponudnikovih storitev se obračunajo ločeno od trenutno zakupljenih storitev, če se ne dogovorimo drugače.

6. SPLETNO GOSTOVANJE

Naročnik v celoti razume in se strinja, da bo za uporabo storitev spletnega gostovanje in internetnih storitev povezanih z gostovanjem pri dostopu v internet omogočil vsa standardna vrata (porte), kateri so navedeni v servisnem centru ponudnika.

Naročnik v celoti razume in se strinja, da bo za dostop do nadzorne plošče za spletno gostovanje omogočil nestandardna vrata (port) za cPanel 2082, 2083 (ssl) , Webmail 2095, 2096 (ssl) in za DirectAdmin 4444.

Naročnik se strinja, da vire v paketu deljenega gostovanja ne bo plačljivo ali brezplačno odstopil komurkoli brez pisnega dovoljenja ponudnika.  V kolikor bo naročnik prekršil omejitev iz prejšnjega stavka se strinja, da mu ponudnik zaračuna pogodbeno kazen v dveh letnih vrednostih samostojnega paketa deljenega gostovanja za vsako gostujočo domeno kjer je bila kršitev ugotovljena. Ustvarjanje poštnih predalov v paketih deljenega gostovanja za osebe iz organizacije naročnika je dovoljeno brez pisnega dovoljenja ponudnika.

Naročnik v celoti razume in se strinja, da bo ponudnik periodično ročno ali programsko delno ali v celoti brez predhodnega obvestila pregledoval delno ali celotno naročnikovo vsebino prenešeno na zakupljen strežniški prostor in s tem bo lahko ponudnik dodatno pripomogel k varnosti strežniških sistemov (iskanje neprimernih skript, zlonamerne PHP kode v obstoječi naročnikovi PHP kodi, ipd.). V kolikor ponudnikov program za varnost zazna neprimerno kodo, ali zlonamerno programsko kodo se naročnik strinja, da jo ponudnik nemudoma odstrani, brez predhodnega obvestila, in onemogoči dostop do spletnih strani brez predhodnega obvestila.

Stranka se strinja, da ostane spletna stran nedostopna toliko časa, dokler niso odpravljeni vsi vzroki za okužbo (onemogočeni so vsi znani vektorji napada, ne le odstranjene okužene datoteke). Ponudnik lahko omeji dostop do skript iz določenih IP naslovov, za katere sumi, da predstavljajo varnostno grožnjo (npr. DOS ali DDOS napad).

Ponudnik je v pakete deljenega in reseller spletnega gostovanja vkjučil v svoj sistem izdelave varnostnih kopij. To je storil le kot dodatno ugodnost za uporabnike, in ni del storitve, ki jo je naročnik najel pri ponudniku z naročilom paketa gostovanja, prav tako v storitev ni vključeno pridobivanje podatkov iz varnostnih kopij ponudnika. Ponudnik tudi ne zagotavlja, da bodo podatki iz varnostnih kopij vedno na voljo. Ponudnik lahko kadarkoli brez predhodnega opozorila naročnika spremeni svojo politiko izdelave varnostnih kopij. Naročnik v celoti razume, in se strinja, da bo za lastno varnostno kopijo podatkov v celoti skrbel sam.

Naročnik se strinja, da v celoti odgovarja za vsebino na zakupljenem prostoru.

Naročnik je seznanjen, da na strežniku za deljeno gostovanje ves čas tečejo avtomatizirani procesi, ki skrbijo za optimalno delovanje spletnih strani in aplikacij. Med slednje spadajo:

  • optimizacija in popravljanje MySQL podatkovnih baz,
  • optimizacija slikovnih datotek,
  • izdelava rezervnih kopij podatkov,
  • anti-spam filtri, ki blokirajo nezaželena sporočila,
  • anti-virus filtri, ki blokirajo škodljive priponke in/ali datoteke,
  • blokiranje IP naslovov, ki se prevečkrat zmotijo v uporabniškem imenu in/ali geslu (brute force napadi),
  • blokiranje HTTP poizvedb, ki jih sistem zazna kot zlonamerne (mod_security),
  • odprava zlonamernih datotek (malware, exploit, virusi) ki jih zazna Hostko varnostni sistem.

Ponudnik o vsakem od teh procesov in delovanju le-tega ni dolžan posebej obveščati naročnika.

Naročnik se strinja, da se mu onemogoči uporaba spletnega gostovanja, če prekorači zakupljeni mesečni prenos oz. preseže zakupljeni prostor na strežniku.

Naročnik se strinja, da se mu onemogoči uporaba spletnega gostovanja, če prekorači zakupljene strežniške vire (viri so navedeni pod “OMEJITVE”).

Naročnik se strinja, da z uporabo kakršnihkoli skript in programov prevzame tudi skrb in odgovornost za redno posodabljanje te programske opreme zaradi lastne varnosti in varnosti celotnega strežnika.

Naročnik se strinja, da vsakršno povzročeno škodo in posledične dodatne stroške v celoti poravna sam v roku 14 dni od nastanka.

Naročnikova dolžnost je, da ponudniku vedno javi svoj aktivni kontaktni e-mail naslov. V kolikor določen e-mail naslov ni več aktiven, ponudnik za to ne more vedeti, niti ni dolžan usklajevati tega z naročnikom.

Odgovornosti in dolžnosti ponudnika

Ponudnik se obvezuje, da bo skrbel za nemoteno delovanje strežnikov ali strežniških sistemov, smotrno in pravočasno posodabljal programsko opremo strežniških sistemov, naročnike obvestil o pomembnih posodobitvah z novico v servisnih straneh ali po emailu in v najkrajšem možnem času odpravil nastale napake poskrbel za varnost podatkov.

Zaradi same narave storitve in narave interneta, ponudnik ne more zagotavljati, da bodo storitve vedno dostopne.
Ponudnik ne odgovarja za pravilnost podatkov, ki jih kdorkoli pošlje na/iz strežnika.
Ponudnik ne odgovarja za noben izgubljen ali poškodovan podatek na strežniku.
Ponudnik ne odgovarja za posredno ali neposredno nastalo škodo z uporabo naših storitev.

Ponudnik zanika vsako odgovornost za škodo povzročeno vendar ne omejeno na:

  • škodo ali odgovornost nastalo zaradi zakasnitev dostopov in prenosov ali njihovih prekinitev,
  • škodo ali odgovornost nastalo pri neprenosu podatkov ali njihovem napačnem prenosu,
  • škodo ali odgovornost nastalo zaradi naravnih in višjih dejavnikov,
  • škodo ali odgovornost nastalo zaradi nepooblaščene uporabe ali zlorabe naročnikovega uporabniškega imena ali gesla,
  • škodo ali odgovornost nastalo zaradi razvijanja sistema in prekinitve obratovanja naročnikovih spletnih strani ali email storitev,
  • škodo ali odgovornost nastalo zaradi kakršnegakoli (hekerskega) napada,
  • škodo ali odgovornost nastalo zaradi povečanja odzivnega časa,
  • škodo ali odgovornost nastalo zaradi izpada delovanje storitev strežnikov

Ponudnik storitev ne bo odgovoren za izgubo podatkov, prekinitve v delovanju storitev ter kakršenkoli izpad ali izgubo podatkov, do katere je prišlo po krivdi tretje osebe, ponudnika storitev, njegovih strank ali zaposlenih.

Naročnik v celoti razume in se strinja, da bo za lastno varnostno kopijo podatkov v celoti skrbel sam.
Naročnik v celoti razume in se strinja, da se mu onemogoči nadaljnja uporaba spletnega gostovanja, če prekorači zakupljeni prenos podatkov oziroma preseže zakupljeni strežniški prostor.
Naročnik se strinja, da z uporabo katerekoli programske opreme na opremi ponudnika prevzame tudi skrb in odgovornost za redno posodabljanje te programske opreme zaradi lastne varnosti in varnosti celotnega strežniškega okolja.
Naročnik v celoti razume in se strinja, da vsakršno povzročeno škodo in posledične dodatne stroške v celoti poravna sam v roku 14 dni od nastanka.

Naročnik v celoti razume in se strinja, da ne more del naročene storitve (shared) gostovanje, prodati drugi osebi. Za to mora naročnik imeti naročen reseller paket.

Naročnik v celoti razume in se strinja da naročniki spletnega gostovanja in reseller gostovanja, ki presegajo velikost paketa 20GB, bodo odstranjeni iz sistema arhiviranja. Vsekakor pa vsebina bo zrcaljena na drug disk kot preventiva pred poškodbo enega diska, ki ni namenjena restavriranju ali prodobivanju podatkov če naročnik svoje podatke izbriše.

Naročnik v celoti razume in se strinja, da ponudnik lahko določenemu IP naslovu oz. naboru IP naslovov začasno, brez obvestila delno oz. v celoti onemogoči dostop do strežniških sistemov, v kolikor leti prekomerno izkoriščajo strežniške zmogljivosti.

Dostop do MySQL baz iz oddaljenega računalnika je onemogočen, razen če se ponudnik in naročnik ne dogovorita drugače.

Naročnik v celoti razume in se strinja, da paketi storitev, ki vsebujejo oznako “neomejeno” nimajo definiranih mej glede porabe prostora ali omejitve prometa oziroma prenosa podatkov. Vseeno pa moramo paziti, da kvalitetno oziroma optimalno ponudbo nudimo vsem svojim uporabnikom. Zato zahtevamo, da vsi naši uporabniki uporabljajo kapacitete prostora ter prenos podatkov ozirajoč se na normalno uporabo osebnih spletnih strani ali spletnih strani za mala podjetja.

Včasih se zgodi, da uporabnik storitve uporablja krepko nad tem kar je pričakovano kot “normalna uporaba za osebne spletne strani oziroma spletne strani malih podjetij”, negativno vpliva na uporabnike ali pa zlorablja sredstva. Takrat smo primorani takšnemu uporabniku določiti ustrezne omejitve in ga opozoriti o neustreznosti uporabe, da bi s tem zagotovili kvalitetne storitve vsem uporabnikom.

Naročnik v celoti razume in je seznanjen z Zakonom o elektronski komunikacijah ZEKomUPB1 (posebaj 109. člen) in z Zakonom o varstvu potrošnikov ZVPotUPB2 (posebaj točka 45a.)

Odgovornosti in dolžnosti resellerja

Naročniki ki so reseller oz. preprodajalci ponudnikovih storitev, imajo odgovornost do svojih naročnikov in jim morajo nuditi podporo. Ponudnik ne zagotavlja podpore naročnikom preprodajalca.

V primeru če stranka pride v stik s ponudnikom, si pridržujemo pravico ne odgovarjati na nobena vprašanja povezana s storitvijo saj preprodajalec mora prevzeti odgovornost. Vsi zahtevki za podporo morajo biti podani iz strani preprodajalca (reseller) v imenu svojih strank zaradi varnosti. Preprodajalci so odgovorni tudi za vso vsebino ki je bila poslana na/iz strežnika v uporabniških računih svojih naročnikov.

Vsak reseller oz. preprodajalec je odogovoren za dejanja svojih strank, ki kršijo zakon ali pogoje storitve.

Omejitve

V okviru paketov Spletnega (shared) in Reseller gostovanja ni dovoljeno uporabljati naslednjih tipov aplikacij, in ponudnik smatra za vsa spodaj navedena dejanja kot zlorabo strežniških sistemov:

  • nepooblaščena ali nedovoljena uporaba strežnika (branje, pisanje in izvajanje izven domačega direktorija),
  • prekomerno izkoriščanje zmogljivosti strežniškega sistema (strežniških procesorjev, pomnilnika, pasovne širine in/ali diskovnega polja),
  • uporaba neodobrenih skript. Skripte morajo biti odobrene s strani ponudnika,
  • aplikacije za pretočni video ali avdio (npr. Internet radio),
  • igračalskih strežnikov (browser based igre npr. Travian ali podobni kloni),
  • aplikacije za interaktivno pogovarjanje (chat aplikacije),
  • kakršnakoli aplikacija, ki omogoča takojšnje (real-time) komuniciranje ni dovoljena, npr. pomoč v živo (kot je npr. LiveZilla) ali ostali spletni programi za klepetanje,
  • forumi ali katerakoli aplikacija, ki omogoča komentiranje uporabnikov, mora imeti vključeno obliko preprečevanja spama ali predhodno odobritev komentarjev. V nasprotnem primeru se tovrstna aplikacija obravnava kot sumljiva skripta oz. aplikacija,
  • aplikacije za igranje iger,
  • aplikacije za shranjevanje in deljenje datotek (»file sharing / P2P«, NextCloud, OwnCloud)
  • t.i. »proxy« aplikacije,
  • aplikacije za prikazovanje oglasov (»banner rotation«), izjema je razumen obseg delovanja,
  • spletni agregati povezav (»link farms«),
  • spletni pajki (»crawlers, bots, parsers«),
  • uporaba ponudnikovih strežniških sistemov v testne namene,
  • ustvarjanje uporabniškega računa za domeno, ki ni registrirana ali ne obstaja,
  • aplikacije oz. skripte za video streaming,
  • gostovanje galerij in multimedijskih vsebin (fotografije, video posnetki, zvočni posnetki, ipd.),
  • uporaba programov kot so “paid per click “, “paid per referrer” ali sistemov kot so lockerz in podobni “reward” programi za nagrajevanje uporabnikov,
  • gostovanje aplikacij kot so web spiderji (web bot), skripte za indexiranje (Google AdCache ali AdSpy), IRC skripte, game strežniki (counterstrike, halflife, battlefield1942 itd.),
  • število procesov ki jih lahko naenkrat uporablja uporabniško ime je 15. Uporabniški račun ki preseže to mejo se mu procesi avtomatsko prekinejo,
  • pri delu s cronjob(s), ki omogočajo izvajanje funkcij ob določenem času, je prepovedano izvajanje funkcij več kot 1-krat na 30 minut

V kolikor naročnik sam izdeluje varnostne kopije svojih podatkov, na strežniku ni dovoljeno hraniti teh kopij. Varnostne kopije hranite na osebnem računalniku oz. v drugih zapisljivih medijih. Na paketih spletnega gostovanja je dovoljeno shranjevati le datoteke, ki so neposredno povezane z delovanjem spletnih strani.

Konkretno to pomeni, da paketi spletnega gostovanja niso namenjeni arhiviranju/shranjevanju podatkov temveč gostovanju spletnih strani, trgovin in aplikacij.

Naročnik gostovanja se v celoti razume in se strinja da ne bo s svojim uporabniškim računom porabil več kot 25% sistemskih sredstev (CPU) za več kot 90 sekund. Obstaja veliko različnih aktivnosti ki takšno porabo povzročajo in ti so CGI skripte, FTP, PHP, HTTP, itd.

Največja dovoljena velikost posamezne datoteke, ki jo naročnik prenese na ali iz strežnika je 250 MB (H1, H2 in START paket), pri ostalih paketih pa 1.000 MB.

Zapisi v eni (1) podatkovni bazi ne smejo presegati velikosti 1 GB (vsi Shared gostovanje paketi ter vsi paketi Reseller gostovanja). Izjema so paketi Profesionalnega / Poslovnega gostovanja, kjer velikost posamezne podatkovne baze lahko znaša do 5 GB.

Ni dovoljeno puščanje datotek in uporabniških računov na strežniku, ki so suspendirani več kot 30 dni (1 mesec) ali uporabniški računi čigar domena ne kaže na gostujoči IP naslov Hostko strežnika. Te uporabniške račune je dolžan Reseller odstraniti iz strežnika.

Naročnik Reseller gostovanja se strinja, da ponudnik Hostko ob rednih pregledih aktivnih/neaktivnih uporabniških računov lahko te uporabniške račune odstrani iz strežnika brez predhodnega obvestila.

Zaradi velike možnosti zlorabe ni dovoljeno uporabljati ponudnikovih storitev za omogočanje brezplačnega gostovanja, brezplačnih spletnih strani, brezplačnih domen ali podobnih storitev.

Naročnik se strinja, da lahko ponudnik določemenu IP naslovu začasno in brez obvestila onemogoči dostop do strežniškega okolja, v kolikor le-ti prekomerno izkoriščajo strežniška sredstva oz. ponudnik lahko glede na naravo dostopa sklepa, da gre za zlorabo storitev.

Uporaba umetne inteligence in avtomatizacij

Na deljenih in reseller strežnikih Hostko ni dovoljena uporaba ali gostovanje AI agentov, skript in storitev, ki samostojno izvajajo procese umetne inteligence, strojnega učenja ali avtomatizacije brez neposrednega uporabniškega nadzora.

To vključuje, vendar ni omejeno na:

  • samodejne pogovorne agente (AI chatboti, AutoGPT, GPT-runner, Ollama agenti, Llama.cpp strežniki, HuggingFace skripte),
  • orodja za zbiranje podatkov (web scraperji, crawlerji, monitoring sistemi),
  • avtomatizacijske platforme (n8n, Node-RED, Zapier self-hosted, LangChain serverji),
  • lastne implementacije API-jev, ki stalno izvajajo AI procese ali generirajo vsebine v ozadju.

Takšne aplikacije so dovoljene izključno na namenskem ali VPS strežniku, kjer naročnik sam upravlja z viri, varnostjo in obremenitvijo sistema.

Ponudnik si pridržuje pravico do takojšnje zaustavitve ali blokade storitve, če zazna nepooblaščeno uporabo AI agentov ali avtomatizacij, ki lahko vplivajo na stabilnost, varnost ali zmogljivost strežnikov.

Omejitve velikosti poštnega predala

Trenutno največja dovoljena velikost poštnega predala pri paketih določenih paketih je:

  • 500 MB (XL1 paket)
  • 1 GB (XL2, XXL paket)
  • 2 GB (H3 Unlimited paket in XL3 paket)
  • 3 GB (H4 Unlimited paket)

Pri paketih z neomejenim prostorom velikost posameznega poštnega predala omejena glede na zakupljen paket. Možna je razširitev poštnega predala na max. 10 GB. Cena velja za vsak e-poštni predal posebaj.

Ob mesečnem zakupu veljajo naslednje cene (z DDV):

  • razširitev poštnega predala na 1 GB: 1,90 € / mesec,
  • razširitev poštnega predala na 3 GB: 3,90 € / mesec,
  • razširitev poštnega predala na 5 GB: 5,90 € / mesec,
  • razširitev poštnega predala na 10 GB: 9,90 € / mesec

Ob zakupu za 1 leto veljajo naslednje cene (z DDV):

  • razširitev poštnega predala na 1 GB: 0,90 € / mesec,
  • razširitev poštnega predala na 3 GB: 1,90 € / mesec,
  • razširitev poštnega predala na 5 GB: 2,90 € / mesec,
  • razširitev poštnega predala na 10 GB: 4,90 € / mesec
Omejitve strežniških sredstev paketa gostovanja

Omejitve so določene na posamezen paket gostovanja:

INTRO paket

  • CPU: 1 vCPU jedro
  • Velikost fizičnega pomnilnika (pMEM): 512 MB
  • Število hkratnih povezav/procesov (EP): 10
  • Max. diskovna pasovna širina (IO): 1 MB/s

START paket

  • CPU: 1 vCPU jedro
  • Velikost fizičnega pomnilnika (pMEM): 1.5 GB
  • Število hkratnih povezav/procesov (EP): 10
  • Max. diskovna pasovna širina (IO): 1 MB/s

PLUS paket

  • CPU: 2 vCPU jedri
  • Velikost fizičnega pomnilnika (pMEM): 2 GB
  • Število hkratnih povezav/procesov (EP): 20
  • Max. diskovna pasovna širina (IO): 25 MB/s

MAXI paket

  • CPU: 2 vCPU jedra
  • Velikost fizičnega pomnilnika (pMEM): 2.5 GB
  • Število hkratnih povezav/procesov (EP): 40
  • Max. diskovna pasovna širina (IO): 50 MB/s

MAXI+ paket

  • CPU: 3 vCPU jedra
  • Velikost fizičnega pomnilnika (pMEM): 3 GB
  • Število hkratnih povezav/procesov (EP): 50
  • Max. diskovna pasovna širina (IO): 50 MB/s

WP Start paket:

  • CPU: 1 vCPU jedra
  • Velikost fizičnega pomnilnika (pMEM): 1 GB
  • Število hkratnih povezav/procesov (EP): 15
  • Max. diskovna pasovna širina (IO): 10 MB/s

WP Plus paket:

  • CPU: 1 vCPU jedra
  • Velikost fizičnega pomnilnika (pMEM): 2 GB
  • Število hkratnih povezav/procesov (EP): 30
  • Max. diskovna pasovna širina (IO): 20 MB/s

WP Maxi paket:

  • CPU: 2 vCPU jedra
  • Velikost fizičnega pomnilnika (pMEM): 2.5 GB
  • Število hkratnih povezav/procesov (EP): 40
  • Max. diskovna pasovna širina (IO): 20 MB/s
Omejitve število datotek in imenikov

Trenutna omejitev števila datotek/imenikov pri paketih gostovanja je:

  • Mikro, H1 in START paket: 50.000
  • Mini, H2, S in PLUS paket: 100.000
  • H3, MAXI in MAXI+, WP Start, WP Plus: 250.000
  • H4, WP Maxi paket: 500.000
  • M, L in XL paket: 250.000
  • XL1 paket: 150.000
  • XL2 paket: 300.000
  • XL3 paket: 600.000
  • Poslovni paketi: 200.000
  • Pro paketi: 500.000
  • Vsi RESELLER paketi: 250.000

Naročnik razume, in se strinja, da v primeru, da določen paket gostovanja preseže to omejitev, ponudnik ne izdeluje več brezplačnih rezervnih kopij podatkov na tem paketu gostovanja.

V primeru, ko uporabniški račun preseže omejitev bo avtomatsko onemogočeno upravljanje z datotekami, elektronsko pošto in spletna stran bo začela prikazovati Internal error ali Quota exceeded kar je lahko znak za doseženo omejitev.

Za normalno delovanje bo potrebno zmanjšati porabo, počistiti datoteke, ki se ne potrebujejo ali pa nadgradnja na večji paket če je le to mogoče.

Promocije in popustne kode

Pri vsakem naročilu je mogoče uporabiti samo eno popustno kodo.

Promocij in popustnih kod ni mogoče uporabiti za podaljšanje obstoječih storitev, razen če je to izrecno navedeno v pogojih promocije.

Promocije, ki veljajo za prvo leto, ni mogoče izkoristiti večkrat, saj so vezane na posamezno storitev. To velja za vse storitve, ki jih ponujajo blagovne znamke pod okriljem ponudnika.

Promocijo za prvo leto pri domenah je mogoče uporabiti le enkrat na posamezno domeno. Če je bila domena v preteklosti že prenesena in podaljšana po promocijski ceni, se ob ponovnem prenosu in podaljšanju domene zaračuna redna cena za podaljšanje.

Promocija – Brezplačen prenos gostovanja od starega ponudnika

V akcijo “Brezplačen prenos gostovanje” ne vključuje prenos VPS strežnikov.

Ponudnik v primeru novega naročila za spletno gostovanje ponuja storitev brezplačnega prenosa podatkov iz starega naročnikovega okolja na ponudnikovo okolje. Št. brezplačnih prenosov spletnih strani je neomejeno, vse dokler čas dela pri prenosu ne znaša več kot 1 uro.
Ponudnik si pridržuje pravico, da storitev selitve podatkov omeji na 1 spletno stran z 1 MySQL bazo in do 2 e-poštna naslova oz. na 1 delovno uro (60 minut) oz. do 2 GB podatkov.
Ponudnik si pridržuje pravico, da zavrne selitev e-poštnih predalov, ki ne ustrezajo pogojem uporabe.
Ponudba za brezplačen prenos podatkov velja le za podatke, ki ne gostujejo že na okolju ponudnika.

V primeru potrebe po ponovni selitvi podatkov, ki jih je ponudnik v preteklosti že brezplačno prenašal ali ki so v preteklosti že gostovali na ponudnikovi opremi, si ponudnik pridržuje pravico, da prenos zaračuna v skladu s cenikom.

Promocija – Brezplačno gostovanje

Stranke, ki pri ponudniku registrirajo novo domeno, podaljšajo obstoječo domeno (že registrirano pri ponudniku) ali prenesejo registrirano domeno od tretje osebe k ponudniku, so upravičene do ugodnosti iz paketa Brezplačno gostovanje. Te ugodnosti so na voljo ves čas, dokler je domena registrirana pri ponudniku. Ko domena, ki ima aktiven brezplačen paket ni več aktivna ali registrirana pri ponudniku se Brezplačno gostovanja brez predhodnega obvestila ali opozorila ukine in vsi podatki iz strežnika izbrišejo.

Podrobnosti o pravicah in možnostih v okviru paketa Brezplačno gostovanje so navedene na spletnih straneh ponudnika. Ponudnik si pridržuje pravico, da jih kadarkoli spremeni brez predhodnega obvestila ali opozorila.

Ponudnik lahko po vnaprejšnjem obvestilu paket Brezplačno gostovanje tudi ukine ali preneha zagotavljati, brez kakršnihkoli obveznosti do stranke.

Softaculous Pogoji

Softaculous je program ki je dodatek v nadzorni plošči in omogoča naročnikom enostavno namestitev Open Source aplikacij in raznih knjižnic. Kadar naročnik namesti in uporablja Open Source aplikacijo oz. program, je vsa podpora na strani Open Sourca ponudnika in ne HOSTKO.

  • Ponudnik HOSTKO ne daje nikakšrnega zagotovila ali podpore za nameščene skripte oz. aplikacije preko Softaculous. Pomoč, ki jo zagotovimo je pomoč ob instalaciji in odstranitvni skripte / aplikacije.
  • Naročnik je dolžan skrbeti za varnostno kopijo pred samo nadgradnjo aplikacije preko Softaculous.
  • Ponudnik HOSTKO ne zagotavlja da so vse verzije aplikacij na seznamu zadnje ali posodobljene.
  • Ponudnik HOSTKO lahko kadarkoli omeji ali odstrani katerokoli aplikacijo iz seznama možnih za namestitev preko Softaculous.
  • Ponudnik HOSTKO ne daje nobene garancije in ne odgovarja za noben izgubljen podatek ali povzročeno škodo z uporabo Softaculous.

7. VPS GOSTOVANJE

Ponudnik se obvezuje, da bo skrbel za:

  • nemoteno delovanje strežniških sistemov,
  • smotrno in pravočasno posodabljal programsko opremo strežniških sistemov za gostovanje VPSjev,
  • naročnike obveščal o pomembnih posodobitvah z novico v uporabniškem vmesniku,
  • v najkrajšem možnem času odpravil nastale napake,
  • varnost podatkov

Ponudnik ne odgovarja za posredno ali neposredno nastalo škodo z uporabo naših storitev.

  • škodo ali odgovornost nastalo zaradi izpada delovanje storitev strežniških sistemov,
  • škodo ali odgovornost nastalo pri neprenosu ali napačnem prenosu podatkov,
  • škodo ali odgovornost nastalo zaradi nepooblaščenega posega,
  • škodo ali odgovornost nastalo zaradi nesprejete in/ali neodposlane elektronske pošte ali napake epoštnega strežnika,
  • škodo ali odgovornost nastalo zaradi naravnih in višjih dejavnikov.
Odgovornosti in dolžnosti naročnika

Naročnik v celoti razume in se strinja, da na zakupljen strežniški prostor ne bo prenesel vsebine ali povezav na:

  • vsebino, ki je nelegalna, nasilna, obrekljiva, opolzka ali kakorkoli sporna,
  • vsebino, ki vsebuje viruse ali sovražne računalniške programe, warez, itd.,
  • vsebino, ki je namenjena kriminalnim dejanjem ali združbam, zaščitenim
  • znamkam, patentom, avtorskim pravicam ali drugo intelektualno lastnino.

Naročnik v celoti razume in se strinja, da če zahteva zamenjavo strežnika, da bo celotno vsebino v celoti in na lastne stroške prenesel na drugi strežnik ter si
ponovno nastavil vse nastavitve vezane na račun VPS gostovanja. Leto bo opravil v roku 72 ur po aktivaciji računa za VPS gostovanje ter prejemu novih
podatkov (na elektronski naslov vpisan v uporabniškem vmesniku) za uporabo storitev na drugem strežniku.

Naročnik v celoti razume in se strinja, da v celoti odgovarja za vsebino na zakupljenem strežniškem prostoru.

Naročnik v celoti razume in se strinja, da se mu onemogoči nadaljnja uporaba VPS gostovanja, če prekorači zakupljeni prenos podatkov oziroma preseže zakupljeni strežniški prostor.

Naročnik v celoti razume in se strinja, da mora sam, v lastni režiji v celoti skrbeti za redno posodabljanje in varnost vseh nameščenih programov in/ali skript na VPS gostovanju. Ponudnik lahko naročniku zagotovi plačljivo tehnično svetovanje in administracijo virtualnega privatnega strežnika.

Ponudnik zanika vsako odgovornost za škodo povzročeno vendar ne omejeno na:

  • škodo ali odgovornost nastalo zaradi izpada delovanje storitev strežniških sistemov,
  • škodo ali odgovornost nastalo zaradi povečanja odzivnega časa,
  • škodo ali odgovornost nastalo pri neprenosu ali napačnem prenosu podatkov,
  • škodo ali odgovornost nastalo zaradi nepooblaščenega posega,
  • škodo ali odgovornost nastalo zaradi kakršnegakoli (hekerskega) napada,
  • škodo ali odgovornost nastalo zaradi nesprejete in/ali neodposlane
  • elektronske pošte ali napake epoštnega strežnika,
  • škodo ali odgovornost nastalo zaradi naravnih in višjih dejavnikov.
  • Ponudnik storitev ne bo odgovoren za izgubo podatkov, prekinitve v delovanju
  • storitev ter kakršenkoli izpad ali izgubo podatkov, do katere je prišlo po krivdi
  • tretje osebe, ponudnika storitev, njegovih strank ali zaposlenih.

8. DOMENE

Naročnik se zavezuje, da bo zagotovil vse potrebne podatke za registracijo, prenos in/ali podaljšanje domene. Ponudnik ne odgovarja za napačne ali manjkajoče podatke, ki so potrebni iz strani registrov ali registrarjev. Naročnik se zaveda, da oddaja naročila za registracijo, podaljšanje ali prenos ne garantira izvedene storitve.

Naročnik se zavezuje, da se bo informiral in sprejel vsa pravila, ki veljajo za posamezno domensko končnico oz. domeno, ki jo želi registrirati, prenesti ali podaljšati. Ponudnik na željo naročnika lahko posreduje več informacij in razlago pogojev.

Ta sporazum ostane veljaven za čas registracije domene, ki jo naročnik izbere. Če bo domena prenešena na drugega registrarja se pogoji tega sporazuma samodejno prekinejo.

Naročnik v celoti razume in se strinja, da bo v primeru izpodbijanja registracije ali prednaročila imena domene s strani tretje osebe izpostavljen predpisom kateri so navedeni v pravilniku o sporih, kateri je sprejet s strani dotičnega registra. Strinjate se, da nas boste v primeru nastalega spora glede imena domene s katerokoli tretjo osebo zavarovali in nas imeli za neškodljive v skladu s pogoji in določili, katere so navedene v pristojnem pravilniku.

Od 1. januarja 2014 veljajo nova pravila za preverjanje pravilnosti podatkov o domenah. Stranka je dolžna skrbeti za pravilnost in ažurnost podatkov o domenah, še posebej vseh kontaktnih podatkov. Ob registraciji in prenosu domene bo registrar (ali ponudnik v imenu registrarja) zahteval potrditev kontaktnih podatkov preko e-poštnega sporočila. Če stranka podatkov ne bo potrdila v 15 dneh od dne ko registrar pošlje e-poštno sporočilo, bo domena izklopljena. Ponudnik ni odgovoren za kakršno koli škodo, ki bi jo stranka utrpela zaradi izklopa domene. Prav tako ponudnik ni odgovoren za dostavo e-poštnega sporočila.

Naročnik je seznanjen z dejstvom, da so pravila posameznega registra v celoti neodvisna od volje in ravnanj ponudnika ter da so registri samostojne osebe, ki niso povezane s ponudnikom.

Imena domene po opravljeni registraciji v zakupljenem obdobju ni možno zamenjati.

WHOIS baze

Za potrebe WHOIS baz naročnik dovoljuje objavo, vendar ne omejeno na naslednje podatke:

  • ime in priimek in/ali naziv podjetja,
  • poštni naslov,
  • elektronski naslov,
  • telefon in/ali faks,
  • ime domene,
  • DNS strežnike,
  • datum registracije in veljavnosti domene.
.SI domene

Naročnik v celoti razume in se strinja s splošnimi pogoji za .si domene, ki so objavljeni na strani registra (ARNES oz. Register.si)

Naročnik v celoti razume in se strinja s pravili postopka ARDS, ki so objavljeni na strani registra (register.si).

POZOR! V kolikor je .SI domena v vmesnem času aktivirana, pri čemer vnos DNS zapisov v sistem za registracijo domen pomeni aktivacijo .SI domene, vračilo .SI domene ni več možno.

Prenos oz. sprememba naziva registranta je plačljiva transakcija in se zaračuna poveljavnem ceniku registrarja.

Pri prenosu .SI domene, ki je v karanteni je naročnik samo dolžan skrbeti za uspešen prenos domene in kasneje še podaljšanje te domene. Naročnik v celoti razume in se strinja, da ponudnik ne more jamčiti da bo prenos in kasnejše podaljšanje uspešno in je naročnik dolžan skrbeti za celoten proces.

.EU domene

Registrirajo jo lahko le prebivalci EU. Naročnik v celoti razume in se strinja s splošnimi pogoji za .eu domene, ki so objavljeni na strani registra (EURid).

Naročnik v celoti razume in se strinja s pravili postopka ADR, ki so objavljeni na strain registra (EURid).

Prenos oz. sprememba naziva registranta je plačljiva akcija in se zaračuna po veljavnem ceniku registrarja.

Ostale domenske končnice

Naročnik v celoti razume in se strinja s splošnimi pogoji za ostale domene, ki so objavljeni na naslednjih povezavah:

Naročnik potrjuje, da je seznanjen s pravicami in obveznostmi registrant domene, ki jih določa ICANN:

  • http://www.icann.org/en/resources/registrars/registrant-rights/educational
  • http://www.icann.org/en/resources/registrars/registrant-rights/benefits
  • http://www.icann.org/en/resources/registrars/consensus-policies/wdrp/faqs
Registracija domene

Naročnik v celoti razume in se strinja, da ponudnik ne more jamčiti, da bo naročnik pridobil registracijo željene domene čeprav trenutno poizvedba nakazuje, da je željeno ime domene še na voljo.

Izražate da, kolikor veste in verjamete niti registracija imena domene niti način na katerega jo boste, neposredno ali posredno, uporabljali, ne krši zakonitih pravic tretjih oseb in nadalje, da ime domene ni registrirano za, niti ne bo v kateremkoli trenutku, uporabljena za kakršenkoli nezakonit namen.

Prenos domene

Naročnik v celoti razume in se strinja, da lahko naroči prenos domene samo če:

  • je lastnik domene ali deluje s pooblastilom lastnika domene,
  • ima dostop do administrativnega e-poštnega naslova,
  • lahko pridobi EPP kodo (t.i. Auth Code) od trenutnega registrarja,
  • da je domena vsaj še 30 dni pred potekom,
  • ima možnost potrditi prenos domene.

Med prenosom se pri določenih domenah tudi domena podaljša za 1 leto v skladu s pravili vrhovnih registrarjev določenih končnic domen.

Naročnik se strinja in razume, da je prenos domene od ponudnika k drugemu registrarju izvedljiv brez dodatnih zapletov in stroškov le v primeru, ko domena še ni potekla oz. trenutni registrar ni omejil možnosti prenosa domene.

Če je cena za prenos domene označena kot akcijska cena je to ceno mogoče koristiti le enkrat v življenskem ciklu prenosa dotične domene. Ko je akcijska cena enkrat koriščena se v bodoče upošteva redna cena za podaljšanje.

Podaljšanje domene

Naloga oz. dolžnost naročnika je, da skrbi za podaljšanje zakupljenih domen. To pomeni, da je dolžan skrbeti za plačilo in podaljšanje pred potekom domene. Naročnik lahko kadarkoli zahteva predračun za podaljšanje zakupljenih domen v naročniških straneh.

Domene je potrebno podaljšati pred potekom trenutno zakupljenim obdobjem. V nasprotnem primeru dotična domene dobi status »V KARANTENI« nekatere končnice domen pa preidejo v “Redemption” kar pomeni dodatni stroški za restavriranje domen.

Reklamacija domen

Naročnik v skladu z ZVPOT nima pravice odstopiti od pogodbe za registracijo domene, kadar je domena v skladu z zabeleženo transakcijo že registrirana. Gre namreč za storitve, ki so bile opravljene po natančnih navodilih naročnika oz. so bile prilagojene naročnikovim potrebam in zaradi svoje narave niso primerne za vračilo.

9. EMAIL POGOJI IN OMEJITVE

ZEKomUPB1 (posebaj 109. člen) in z Zakonom o varstvu potrošnikov ZVPotUPB2 (posebaj točka 45a.)

Sporočilo lahko pošljete največ 100 prejemnikom hkrati. Če boste kadarkoli pošiljali sporočilo, ki bo vsebovalo več kot 100 prejemnikov, bodo zavrnjeni.

Zaradi narave storitve je pri uporabi deljenega in reseller gostovanja ni dovoljeno arhiviranju e-pošte in največja skupna količina diskovne kapacitete, ki je namenjene hrambi e-pošte je 40%.

Na vseh paketih je zaradi zaščite proti avtomatiziranemu pošiljanju SPAM sporočil aktivirana omejitev pošiljanja. Trenutne omejitve so nastavljene na naslednje vrednosti:

  • 50 sporočil v eni (1) uri (paket INTRO, START)
  • 100 sporočil v eni (1) uri (paket H1 in PLUS)
  • 300 sporočil v eni (1) uri (paket H, MAXI in XL1)
  • 500 sporočil v eni (1) uri (paket H3, H3 Unlimited, H4, H4 Unlimited, MAXI+, XL2 in XL3)
  • 500 sporočil v eni (1) uri (vsi reseller paketi/pod-paketi)
  • 1000 sporočil v eni (1) uri (paketi oMini, oS, oM in vsi PRO paketi)

Velikost posameznega elektronskega sporočila ne sme presegati 25 MB.

Naročnik v celoti razume in se strinja da lahko na uro pošlje število sporočil kot je zgoraj omenjeno. V primeru, da bo naročnik poskusil poslati več sporočil kot je določeno v eni (1) uri, bodo le ta zavrnjena oz. nedostavljena. Če naročnik želi poslati več kot 500 sporočil v eni uri, je potrebno med pošiljanjem uporabljati zakasnitve in pa pošiljanje se mora opravljati v večernih urah (med 21:00 06:00 uro).

Sporočilo lahko pošljete največ 100 prejemnikom hkrati pri paketih, ki to omogočajo (izjema sta paketa INTRO in START). Če boste kadarkoli pošiljali sporočilo, ki bo vsebovalo več kot 100 prejemnikov bodo e-sporočila zavrnjena in odgovornosti za potencialno nastalo škodo ne odgovarjamo.

Če uporabljate epoštni odjemalec na osebnem rečunalniku (npr. Mail (Mac OSX, Outlook, itd.): pošljite sporočilo hkrati največ 100tim prejemnikom, in za tem počakajte nekaj minut. Sporočila ki bodo vsebovala več kot 100 prejemnikov, bodo avtomatsko zavrnjena.

Pošiljanje SPAM pošte oz. nezaželene pošte. SPAM pošto smatramo vso pošto z vsebino (reklame, oglaševanje storitev/izdelkov, promocija, itd.), in ki je poslana
prejemnikom brez njihovega predhodnega privoljenja (t.i. “double opt-in”).

Za nezaželena e-mail obvestila se prav tako štejejo vsa masovna reklamna obvestila, ki ne vsebujejo možnosti za enostavno odjavo (t.i. “Unsubscribe”) od teh obvestil.

Uporaba paketov gostovanja ni namenjena masovnemu pošiljanju elektronske pošte na naključne elektronske naslove. Taka aktivnost se smatra kot SPAM oz. pošiljanje nezaželene e-pošte.

10. TEHNIČNA PODPORA

Naročnik v celoti razume in se strinja, da ponudnik nudi podporo zgolj in samo za naše storitve, preko elektronske pošte na naslovu podpora@hostko.si.

Naročnik se strinja, da bo pred zahtevkom podpore poiskal odgovor v spletnih vsebinah, objavljenih na spletnih straneh ponudnika.

Naročnik se strinja da bo zahtevek za podporo, pisal le iz elektronskega naslova ki je zabeležen med naročniškimi podatki in se strinja da mu ponudnik ni dolžan odgovoriti če je zahtevek poslan iz neznanega emaila oz. emaila ki ni zapisan med naročniškimi podatki.

Naročnik lahko komunicira s ponudnikom po telefonu ali elektronski pošti, pri čemer vedno navede svoje uporabniško ime. Ponudnik svoje ažurne kontaktne podatke objavlja na svoji spletni strani.

Naročnik v celoti razume in se strinja, da ponudnik ne nudi brezplačnega tehničnega svetovanja in administracije virtualnega privatnega strežnika (VPS).

Naročnik v celoti razume in se strinja, da ponudnik ne nudi brezplačnega (tehničnega) svetovanja.

Pod pomoč, ki jo ponudnik nudi naročniku v okviru plačila storitve spletnega gostovanja brez doplačila, ne štejejo nasveti za izdelavo in vsebino strani, nadgradnjo programske opreme, optimizacijo delovanja naročnikovih spletnih strani, ki se obračunajo po veljavnih cenikih ponudnika.

Naročnik v celoti razume in se strinja, da je v komunikaciji s ponudnikom dolžan upoštevati osnovna pravila bontona, ki narekujejo vljudnost in jasno komuniciranje. V kolikor naročnik tega ne upošteva, si ponudnik pridržuje pravico, da naročniku zavrne vsakršno komunikacijo preko telefona ali v živo in omeji nadaljnjo komunikacijo izključno na elektronsko pošto in navadno pošto.

V primeru, da se neprimerna komunikacija nadaljuje ali stopnjuje, si ponudnik pridržuje pravico, da naročniku storitve ukine in povrne kupnino v skladu z uporabljeno metodo plačila ponudbe (predračuna).

Vzdrževalna dela

Ponudnik bo občasno, najpogosteje v nočnem času oz. po lastni presoji opravljal nujna vzdrževalna dela ki so potrebna za nemoteno delovanje storitev. Ponudnik bo glede vzdrževalnih del poskusil predhodno obvestiti naročnika po elektronski pošti, prekinitve pa bodo objavljene tudi na spletni strani ponudnika, razen v primeru okoliščin, na katere ponudnik nima vpliva.

Garancija dosegljivosti “uptime”

Če strežnik storitev gostovanja in reseller gostovanja iz tehničnih vzrokov ne doseže 99.9% dosegljivost, lahko (ni pa pogoj ali nujno) ponudnik po lastni presoji uporabnikom odobri dobropis za obdobje enega (1) meseca.

Uporaba piškotkov

Podjetje HOSTKO d.o.o. uporablja piškotke, ki so nujno potrebni za naročilo in uporabo naših storitev, katere naročnik ali uporabnik izrecno zahtevata.

Piškotke lahko izbrišete ali onemogočite z nastavitvami v vašem brskalniku. V primeru, da boste onemogočili piškotke, vam nekatere spletne strani morda ne bodo delovale pravilno (prijava ne bo možna, ipd.). Piškotki ne vsebujejo nobenih osebnih ali drugih podatkov, ki bi jih bilo mogoče uporabiti za identifikacijo uporabnika, zato priporočamo, da v njihovo uporabo privolite.

Uporabniki, kateri bodo na naše strežniške sisteme nalagali vsebine s piškotki, zanje odgovarjajo sami.

Če vaš brskalnik nastavite tako, da ne sprejema piškotkov, si boste še vedno lahko ogledovali besedilo na naših straneh. Oddaja naročila in prijava pa žal ne bo možna.

Kršitev pogojev poslovanja

Naročnik v celoti razume in se strinja, da si ponudnik pridržuje pravico do ustreznih ukrepov, ki bi bili nujni ob kršitvah zgoraj navedenih členov, npr. takojšnja omejitev oziroma (začasno) zaprtje naročnikovega uporabniškega vmesnika, dostopa do zakupljenega spletnega prostora (strežniškega sistema) in dostopa do nadzorne plošče za spletno gostovanje in/ali VPS gostovanja, brez predhodnega opozorila in brez povračila denarja.

Naročnik se zavezuje, da bo varoval svoja gesla in ostale zaupne podatke, ki se nanašajo na njegov uporabniški račun ter nas v primeru nepooblaščenega ali
domnevnega posega v njegov uporabniški račun takoj oz. najkasneje v roku 24 ur obvestili, vključujoč krajo in izgubo podatkov, spremembo gesla ali ostale varnostne informacije.

Naročnik je dolžan za vsako kršitev splošnih pogojev, zaradi katere ponudniku nastane škoda ali dodatno delo, plačati pogodbeno kazen v znesku 300 €, v kolikor škoda presega pogodbeno kazen, pa je naročnik dolžan poravnati tudi razliko do dejansko nastale škode.

Garancija nakupa

Vsak nov naročnik ima možnost nakup preklicati v prvih 15 dneh in zahtevati vrnitev kupnine.

Garancija nakupa ne velja:

  • za obstoječe naročnike,
  • če je naročnik v teh 15 dneh zlorabljal svoj uporabniški račun,
  • registracijo domen (zaradi narave storitve kupnine za registracijo domen ni mogoče vračati),
  • registracijo SSL certifikatov (zaradi narave storitve kupnine za registracijo certifikata ni mogoče vračati),
  • licence programske opreme,
  • storitev v katerih je bil vključen popust
Sprememba strank v obligacijskem razmerju

Naročnik se strinja, da lahko ponudnik skupaj z vsemi storitvami, podatki in pravicami ter dolžnostmi prenese izvajanje storitev na drugo pravno osebo.

11. REŠEVANJE SPOROV

Ponudnik in naročnik se zavezujeta, da bosta vse morebitne spore poskušala rešiti sporazumno.

Za morebitne spore, ki jih ponudnik in naročnik ne bi mogla rešiti sporazumno, je pristojno sodišče v Ptuju.

12. SPREMEMBA SPLOŠNIH POGOJEV

Ponudnik lahko prosto spreminja te splošne pogoje ali spremeni ponudbo storitev, zajetih z naročniško pogodbo. Vsaka taka sprememba postane veljavna sedem (7) dni po tem, ko je objavljena na spletnih straneh ponudnika. Naročnik se strinja, da bo periodično obiskoval spletne strani ponudnika in bo tako seznanjen z morebitnimi spremembami.

Če se naročnik s spremembo ne bo strinjal, lahko odpove to naročniško razmerje in sicer tako, da v roku sedmih (7) dni po začetku veljavnosti te spremembe ponudniku pošlje odpoved po elektronski ali po navadni pošti. Prekinitev naročniškega razmerja postane eljavna, ko ponudnik potrdi, da je prejel sporočilo naročnika. Naročnik se strinja, da z uporabo storitev po poteku tega roka upošteva in se strinja z vsemi spremembami splošnih pogojev.

Pogoji uporabe veljajo od 4.1.2015
Zadnja posodobitev pogojev 10.11.2025

potrebujte gostovanje?

Izberite poceni LITESPEED SPLETNO GOSTOVANJE DOMENE z LSCache.