Na strani dobim Resource limit is reached sporočilo?

Če na spletni strani dobite sporočilo “Resource limit is reached” pomeni da je vaša spletna stran presegla osnovne omejitve ki so določene za vaš paket gostovanja. To sporočilo čez čas izgine če uporabniški račun zmanjša porabo. V primeru da se poraba nadaljuje, to sporočilo ostane.

Te omejitve so lahko ena od:

  • prevelika poraba CPU
  • doseganje max. spomina
  • dosegli ste max. število datotek/map
  • dosegli ste max. število procesov

Razlogi za preobremenitev paketa gostovanja

1. Povečana obiskanost spletnega mesta

V kolikor je vaše spletno mesto zraslo in privablja mnogo večje število obiskovalcev kot nekoč, lahko prihaja do občasne preobremenitve paketa.

Rešitev: Naročen paket nadgradite na zmogljivejšega, ki vam bo omogočal več strežniških sredstev in s tem nemoteno delovanje spletne strani.

2. Neoptimizirana spletna stran

Druga najbolj pogosta težava ki jo opažamo pri naročnikih je, neoptimizirana programska koda spletne strani. Težave so velikokrat povezane z vtičniki (angl. plugins ali addons) ali grafičnimi predlogami (angl. themes).

Rešitev: Kontaktirajte svojega skrbnika spletnega mesta ali izdelovalca strani in skupaj poskusite ugotoviti zakaj do teh preobremenitev prihaja. V primeru da vašo spletno mesto poganja  WordPress ali Joomla CMS vam priporočamo, da postopoma izključite vse vtičnike in na ta način ugotovite, kateri izmed njih povzroča težave.

3. Prepogosta izvajanja Cron opravil

Cron opravila vam omogočajo, da določene aktivnosti na svojem paketu opravljate samodejno. Če je teh aktivnosti zelo veliko in se izvajajo prepogosto, lahko pride do preobremenitve strežnika.

Rešitev: Naredite pregled katera opravila se izvajajo in na koliko časa, ter jih ali onemogočite ali spremenite časovni interval zivajanja opravila.

Kako preverim kateri proces ali skripta dosega omejitve?

Za natačno analizo v kateri omejitvi je problem, se prijavite v vaš cPanel in kliknite ikono CPU and Concurrent Connection Usage Snapshot. Snapshot je posnetek trenutka ko je omejitev bila dosežena in vam prikaže seznam procesov ki so v tem času bili aktivni za vaš uporabniški račun.

Kako preverim kolikorat so omejitve bile dosežene?

Na voljo so tudi grafi po dnevih/urah ki si jih lahko ogledate če se prijavite v cPanel in kliknite ikono CPU and Concurrent Connection Usage > Details.

Kako to omejitev izklopiti?

Omejitev ni mogoče izklopiti. Če vaš paket gostovanja ves čas dosega omejitve kljub temu da ste poskusili z optimizacijo skript/strani, je kazalec da je naročen paket premajhen in ga je potrebno nadgraditi.

Ste našli vzrok za preobremenitev paketa gostovanja? Znate težavo odpraviti sami? Če boste naleteli na kakršnekoli težave, vam je za pomoč vedno na voljo ekipa HOSTKO na podpora@hostko.si .