1. Domov
  2. Gostovanje
  3. Odpravljanje napak
  4. Moje strani ni mogoče odpreti (stran ne deluje)

Moje strani ni mogoče odpreti (stran ne deluje)

Če imate na zakupljenem paketu gostovanja postavljenih več domen, ne deluje vam pa le ena izmed njih, potem težave zagotovo ni na strani ponudnika gostovanja.

V spletni brskalnik ste vpisali naslov svoje spletne strani in ugotovili, da vam ta ne deluje? Ali ste pred nekaj urami ali dnevi dostopali do strani brez težav, in od takrat niste opravili nobene spremembe? Za začetek je nabolje, da najprej povprašate svojega izdelovalca spletne strani ali je prišlo do kakšnega urejanja. Če vam bo ta potrdil, da v zadnjem času na strani ni bilo sprememb je razlog za nedelovanje drugje.

Možnih vzrokov je ogromno. V nadaljevanju smo vam pripravili nekaj najpogostejših vzrokov, ki jih prosimo preverite preden pošljete email na podporo.

Neuspešna samodejna posodobitev CMSja

Če je vaša spletna stran narejena v CMSju kot so WordPressu, Joomla ali ostalih je lahko razlog, da je sistem samodejno posodobil jedro ali dele CMSja (vtičnike, grafične predloge).

Spletne strani, ki niso redno posodobljene so redna tarča spletnih napadalcev. Poskrbite, da bo vaša spletna stran redno posodobljena in ustrezno zavarovana.

Opcija samodejnega posodobaljanje je sicer več kot dobrodošla, vendar v redkih primerih lahko zaradi tega privede do težav. Zgodi se lahko namreč tole:

  • Posodobljeno jedro Joomla ali WordPressa ni kompatibilno z nameščenim vtičnikom.
  • Posodobljeno jedro Joomla ali WordPressa ni kompatibilno z nameščeno grafično predlogo.
  • Posodobljeno jedro Joomla ali WordPressa ni kompatibilno z PHP verzijo, ki je aktivna v spletnem gostovanju.
  • Med samim posodabljanjem jedra, vtičnika ali grafične predloge je prišlo do napake.
  • Med posodabljanjem je prišlo do napake povezane z predpomnilnikom ali premalo CPU.

Na spletno stran je nameščen virus

V primeru, da ste uporabnik brskalnika Chrome, in so vaše spletne strani okužene z virusom boste prejeli obvestilo o okužbi.

Primer obvestila okužene spletne strani

Preberite si članek kaj narediti v primeru, da prejmete zgornje obvestilo.

Vaša domena je potekla

Eden od razlogov za nedelovanje vaše spletne strani je tudi domena, ki vam je nedavno potekla. Obiščite WHOIS, in v polje vpišite ime vaše domene in končnico. Kliknite “Perform Lookup” in prikazalo se vam bo nekaj podatkov med drugim tudi datum poteka.

Če ste pozabili ali spregledali datum poteka vaše domene ne skrbite saj domeno lahko še vedno podaljšate – če domena ni potekla pred več kot 30-dnevi.

Vaš paket gostovanja je potekel

Prepričajte se, da je vaš paket gostovanja še vedno aktiven.

V kolikor gostujete pri nas se lahko prijavite v naročniške strani in preverite datum in stanje naročenega paketa.

Posodobitev programske opreme strežnika

Enako kot vsak lastnik spletnega mesta mora zaradi varnosti in izboljšanega delovanja redno posodabljati spletne strani, moramo tudi ponudniki gostovanja nadgrajevati programsko opremo strežnikov. Z nadgradnjo odpravimo varnostne luknje in velikokrat nadgradnja pomeni tudi hitrejše delovanje spletnih strani.

Pri HOSTKO svojim naročnikom zagotavljamo 99.9% zanesljivost spletnih strežnikov. Posodabljanje izvajamo v nočnih urah, in vedno imamo pripravljene varnostne kopije v primeru težav lahko povrnemo strežnik v prejšnje stanje.

Blokiran IP

Do blokade vašega IP naslova lahko pride zaradi različnih razlogov. Med najpogostejšimi so:

  • Večkratne zaporedne napačne prijave na cPanel, IMAP, POP3 ali SMTP.
  • Napačno nastavljeni odjemalci elektronske pošte.
  • Večkratne zaporedne napačne prijave na webmail, FTP ali SSH.
  • ModSecurity je zaznal false-positive primer malware ali exploit in vam je vrnil http napako 403 in s tem omejil dostop.

Kako preverim blokiran IP?

  • Prijavite v svoje naročniške strani.
  • Pod menijem PODPORA > PREVERI IP BLOKADE.
  • Na naslednji strani izberite vašo aktivno storitev pri kateri menite, da vam ne deluje.
  • V istem polju kot je aktivna storitev za katero preverjate blokado, kliknite ikono (ikona ščita), in se vam bo pojavilo okno z vašim trenutnim IP naslovom.
  • Če menite da gre za drug IP, ga enostavno prepišite in kliknite gumb ODBLOKIRAJ (če je blokada aktivna se vam bo izpisalo sporočilo da je IP odblokiran ).

Če ne veste kakšen je vaš IP, lahko preverite na https://moj-ip.si.

V primeru da blokade ni na prosimo pišite na podpora@hostko.si in z veseljem preverimo.

Vam je bil ta članek v pomoč?

Sorodni članki

Potrebujete pomoč?
Ne najdete odgovora, ki ga iščete?
PIŠITE NAM