Moj IP je blokiran. Kako ga odblokiram?

ZAKAJ SPLOH PRIDE DO BLOKADE?

Do blokade vašega IP naslova lahko pride zaradi različnih razlogov. Med najpogostejšimi so:

  • večkratne zaporedne napačne prijave na cPanel, pošto, webmail ali FTP

Strežnik zablokira največkrat če vpisujete napačne prijavne podatke kot so uporabniško ime (username) ali geslo (password).

Podobno se to dogaja pri e-pošti, ko vas strežnik zablokira zaradi napačnega gesla e-pošte in ali napačnih nastavitev pri SMTP preverjanju avtentikacije ki je potrebna za pošiljanje pošte.

ZAKAJ JE POTREBNA TA VARNOST?

Ta varnostni mehanizem preprečuje zlorabe ki se dogajajo iz strani napadalcev kjer uporabljajo programsko opremo ki v nedogled preverja različne kombinacije uporabniških ime in gesel. Če napadalcem uspe ugotoviti pravilno kombinacijo uporabniškega imena in gesla, lahko v vašem imenu uporabljajo vaše podatke za pošiljanje SPAM (vsiljeno) pošte ali postavijo na vaši domeni strani za krajo osebnih podatkov (phishing).

KAKO ODBLOKIRAM IP, DA BOM LAHKO UPORABLJAL STORITVE?

  1. Prijavite se v naročniški center https://servis.hostko.si
  2. Po prijavi boste na vrhu strani videli menu PODPORA > PREVERI IP BLOKADO
  3. Na naslednji strani izberite vašo aktivno storitev pri kateri menite da je do blokade prišlo
  4. V polju Preverjanje blokade se vam bo že izpisal vaš trenuten IP in kliknite gumb PREVERI IP ( če je blokada aktivna se vam bo izpisal razlog za blokado v nasprotnem primeru omenjen IP ni blokiran )
  5. Če je IP blokiran, ga enostavno odblokirajte z klikom na gumb ODBLOKIRAJ IP

Če še vedno ne morete dostopati do storitev in vaš IP ni bli blokiran, nas kontaktirajte na podpora@hostko.si in z veseljem bomo preverili vzrok za nedelovanje.