Moj IP je blokiran. Kako ga odblokiram?

ZAKAJ SPLOH PRIDE DO BLOKADE?

Do blokade vašega IP naslova lahko pride zaradi različnih razlogov. Med najpogostejšimi so:

  • večkratne zaporedne napačne prijave na cPanel
  • napačno nastavljeni odjemalci elektronske pošte
  • večkratne zaporedne napačne prijave na webmail, FTP ali SSH

Strežnik zablokira največkrat če vpisujete napačne prijavne podatke kot so uporabniško ime (username) ali geslo (password).

Podobno se to dogaja pri e-pošti, ko vas strežnik zablokira zaradi napačnega gesla e-pošte in ali napačnih nastavitev pri SMTP preverjanju avtentikacije ki je potrebna za pošiljanje pošte.

ZAKAJ JE POTREBNA TA VARNOST?

Ta varnostni mehanizem preprečuje zlorabe ki se dogajajo iz strani napadalcev kjer uporabljajo programsko opremo ki v nedogled preverja različne kombinacije uporabniških imen in gesel. Če napadalcem uspe ugotoviti pravilno kombinacijo uporabniškega imena in gesla, lahko v vašem imenu uporabljajo vaše podatke za pošiljanje SPAM (vsiljeno) pošte ali postavijo na vaši domeni strani za krajo osebnih podatkov (phishing).

KAKO PREVERIM IN ODBLOKIRAM IP, DA BOM LAHKO UPORABLJAL STORITVE?

  1. Prijavite se v naročniški center https://servis.hostko.si
  2. Ko ste prijavljeni v naročniške strani, v meniju PODPORA > PREVERI IP BLOKADE
  3. Na naslednji strani izberite vašo aktivno storitev pri kateri menite da je do blokade prišlo

    Seznam aktivnih storitev za katere je mogoče preveriti IP blokado

  4. V istem polju kot je aktivna storitev za katero preverjate blokado, kliknite ikono (spodaj označena) in se vam bo pojavilo okno z vašim trenutnim IP naslovom. Če menite da gre za drug IP, ga enostavno prepišite in kliknite gumb ODBLOKIRAJ ( če je blokada aktivna se vam bo izpisalo sporočilo da je IP odblokiran ).

 

 

 

 

Če še vedno ne morete dostopati do storitev in vaš IP ni blokiran, kontaktirajte nas na podpora@hostko.si s pripisom vašega IP naslova (vidite ga na https://moj-ip.si) in z veseljem bomo preverili vzrok za nedelovanje.