Dodajanje e-mail računa v Android 5.x (ang) – POP3/IMAP/SMTP

V kolikor si nastavljate elektronski račun prvič, vam priporočamo da si za začetek preberete članek, v katerem smo zapisali nekaj osnovnih informacij o nastavitvah e-mail računa.

Preden začnete z nastavitvijo poštnega računa, preverite da je dejanski poštni račun kreiran v cPanelu. Podatke ki jih potrebujete ob nastavitvi:

  • elektronski naslov
  • geslo elektronskega naslova
  1. Odprite Settings na vaši Android napravi in kliknite zavihek Accounts
  2. Kliknite na Add Account
  3. Na naslednjem zaslonu boste morali izbrati ali nastavljate IMAP ali POP3 account. Enostavno izberite enega z klikom na Personal (IMAP) ali Personal (POP3)
  4. Naslednja stran bo zahtevala vpis vašega elektronskega naslova (v polje vpišite elektronski naslov ki ga nastavljate)
  5. Kliknite Next
  6. Sedaj se vam bo odprlo okno za vpis gesla elektronskega naslova (vpišite geslo ki ste ga dodelili temu elektronskemu naslovu v cPanelu)
  7. Na naslednji strani boste morali vpisati pravilne IMAP/POP3 nastavitve ki so odvisne od prejšnje vaše izbire.Za IMAP uporabite naslednje nastavitve:
    • Username: vpišite celoten elektronski naslov
    • Password: geslo elektronskega naslova
    • Server: mail.vašadomena
    • IMAP port: 993
    • Security Type: SSL/TLS (Accept All certificates)
  8. Če ste se odločili za POP3 protokol, potem morate uporabiti spodnje nastavitve:
    • Username: vpišite celoten elektronski naslov
    • Password: vpišite geslo elektronskega naslova
    • Server: mail.vašadomena
    • POP3 port: 995
    • Security Type: SSL/TLS (Accept All certificates)
  9. Ko ste enkrat vpisali vse podatke, kliknite Next za verifikacijo nastavitev in nadaljujte na menu za Outgoing Server nastavitve.
  10. Tukaj boste morali vpisati podatke ki so vezani na vaš elektronski naslov in sicer:
    • SMTP Server: mail.vašadomena
    • Port: 465
    • Security Type: SSL/TLS (Accept All certificates)
    • Username: vpišite celoten elektronski naslov
    • Password: vpišite geslo elektronskega naslova
  11. Ko ste vse vpisali, kliknite Next za verifikacijo SMTP nastavitev in zaključite nastavitev.
  12. Sedaj bi vam pošta morala delovati na Android napravi.

Potrebujete dodatno pomoč? Kontaktirajte nas na podpora@hostko.si.