Vzpostavitev AdWordsovega oglaševanja, ki prinaša nakupe

Share

Vzpostavitev AdWordsovega oglaševanja, ki prinaša nakupe

Pri oglaševanju z Googlom AdWords lahko hitro naletimo na težavo, da izgubljamo več denarja, kot ga pridobivamo ‒ oziroma kot bi rekli v svetu marketinga: imamo negativen ROI (angl. Return On Investment). Težko je preiti v pozitivno bilanco, če nimamo potrebnega znanja spletnega marketinga (angl. SEM ‒ Search Engine Marketing) in zajetne veličine kapitala, s katerim bomo financirali različne oglaševalske kampanje. Glede na veliko nasičenost trga z Googlovim AdWordsom in s tem konkurenčnost posameznih ključnih besed se moramo zavedati, da so lahko kliki obiskovalcev zelo dragi brez potrebnega znanja o Googlovem AdWordsu.

Da lahko znižamo stroške oglaševalskih kampanj Googlovega AdWordsa in ciljamo prave ključne besede, se moramo vprašati, po kakšni frazi bo najverjetneje obiskovalec iskal oziroma kakšna iskalna fraza ima najvišjo konverzijo v že obstoječih oglaševalskih kampanjah. To je temeljni koncept digitalnega oglaševanja ‒ razumeti, po čem točno ljudje iščejo in kaj je tisti sprožilec, ki prepriča osebo, da klikne na naš oglas.

Optimizacija nazivov in opisov posameznih oglasov

Podatke o tem, kaj točno iščejo ljudje, da pridejo na vašo stran, je najbolje poiskati v Googlovem Analyticsu ali po ključnih besedah v Googlovem AdWordsu (v primeru, da že imate oglaševalske kampanje v teku). Če plačujete kampanje na klik, potem lahko preprosto vidite, katere ključne besede imajo najvišjo konverzijo. Ko pridobimo dovolj informacij, kaj ljudje iščejo in katere so najboljše ključne besede z najvišjo konverzijo, lahko ustvarimo naslove in opise oglasov. Ustvarjamo nazive in opise, ki so pomembni oziroma relevantni za izdelek, ki ga oglašujemo, ali za njegovo funkcionalnost. Na tak način optimiziramo pomembnost iskanih fraz in s tem tudi znižamo ceno na klik (angl. CPC Cost-per-click) ter izboljšamo uspešnost kampanje (angl. CTR Click-through rate).

Torej, če prodajate različna sončna očala, poskusite v opise oglasov vključiti še znamko očal, ker je lahko to kar pomemben iskalni dejavnik pri nekaterih ljudeh. Zraven tega lahko na primer vključite tudi barvo očal, ker bodo mogoče nekateri iskali tudi po tem. Najbolje je, da vključite v opis karkoli, kar bo iskalcu pomembno in kaj bo najverjetneje iskal.

Optimizacija spletne strani

Zraven konverzije oglasov v Googlovem AdWordsu moramo paziti tudi na drug nivo prodajnega tunela in to je konverzija na spletni strani. To sta dve različni metriki konverzij, vsaka od njiju pa je pomembna za dokončevanje prodajnega tunela. Če obe metriki nista optimizirani, lahko zelo slabo izkoristite naložbo v oglaševalske kampanje Google AdWordsa. Za optimiziranje in zviševanje konverzije na spletni strani je najbolj razširjena uporaba A/B-testov. A/B-test je v osnovi preizkus, ki je sestavljen iz več preizkusnih različic. Vsaka preizkusna različica ima svojo posebnost, ki je drugačna od originala in jo hočemo optimizirati. To je lahko glavni naziv na spletni strani, ozadje pristajalne strani, barva gumba, ki poziva k akciji itd. Vse to lahko igra pomembno vlogo pri vaši konverziji na spletni strani in posledično pri pozitivni ROI-bilanci.

Remarketing za zvišanje konverzij

V zadnjih letih vidimo velik poudarek na dosmrtni vrednosti stranke, zato je oglaševalske kampanje najbolje prilagoditi na različne faze življenjske dobe stranke (od prvega videnega oglasa do že obstoječe stranke). Takšen pristop je zelo pomemben del digitalnega oglaševanja in se pojavlja vedno bolj pogosto. Pomembna funkcionalnost Google AdWordsa, ki ima veliko pomembnost pri takšnem pristopu in lahko prinese višje konverzije, je ponovno trženje (angl. Remarketing). Ponovno trženje je način oglaševanja, pri katerem serviramo svoje oglase samo tistim uporabnikom, ki so že bili na naši spletni strani, ampak niso opravili nakupa. Ena izmed težav, ki se je zaveda malo ljudi, je ta, da v ponovno trženje spadajo tudi tisti obiskovalci, ki so obiskali našo spletno stran le za nekaj sekund in v njej niso videli vrednosti. Takšen problem lahko rešimo z dodajanjem delčka kode na svojo spletno stran, ki bo zajela naše obiskovalce šele po določenem času. Ta delček kode nam lahko na spletno stran implementira eden izmed programerjev. Z uporabo tega lahko znižamo strošek s ponovnim trženjem tudi do 70 %.

Google AdWords PPC (angl. Pay-per-Click) je prava izbira za oglaševanje, ki lahko prinese zelo dobre rezultate. Treba je vedeti, kako in kje optimizirati, da čim bolj znižamo ceno na klik. Zraven izbire pravih ključnih besed, izdelave idealnega opisa oglasa in optimizirane pristajalne strani obstaja še veliko število različnih trikov in nasvetov, ki lahko pripomorejo k pozitivni bilanci oziroma zviševanja AdWords ROI. Naslednji trik, ki ga lahko izkoristite za izboljševanje konverzij, lahko preberete v članku: “Ste vedeli za ta poceni AdWords oglaševalski kanal?“

Share
Oznake:Oznake: