Kaj je Google AMP

AMP je kratica za Accelerated Mobile Pages (sl. Pospešene Mobilne Strani) in je trenutno vroča tema med spletnimi razvijalci in SEO strokovnjaki. AMP je način za izdelavo spletnih strani, ki obiskovalcu hitro dostavijo statično vsebino. Če stran ni optimizirana za mobilno uporabo, tvegate možnost povečane stopnje obiskov (30 % uporabnikov stran zapusti, če se v 3 sekundah ne naloži). Googlov AMP naj bi drastično izboljšal delovanje mobilnih spletnih strani na internetu – toliko, da se čas nalaganja pogosto zdi le trenutek. V resnici AMP obljublja, da bo brskanje po mobilnikih do 85 % hitrejše.

Google™ AMP se zanaša na obstoječe tehnologije in deluje v sodelovanju z največjimi imeni na internetu. AMP ni drugačna tehnika za ustvarjanje strani – v resnici je sestavljena iz običajnega HTML z nekaj omejitvami in dodanimi specializiranimi oznakami in ne zahteva veliko dodatnega dela. Optimizacije v AMP bodo prav tako poskrbele, da bo postavitev vaših strani vedno pravilno naložena, še preden se naložijo slike in okvirji za oglase.

Kakšne so dejanske prednosti Google™ AMP?

Hitrost in razbremenitev strežnika je glavna atrakcija AMP, zato so mnoga podjetja, kot so Google, Facebook, Baidu, Pinterest in Twitter, že sprejela to tehnologijo. Izboljšana hitrost dodaja k angažiranosti obiskovalcev in k nižji stopnji odstopa (angl. bounce rate). AMP je še posebej uporaben na območjih z nizko pokritostjo mobilnega interneta ali v prenatrpanih in počasnih javnih omrežjih, kot so letališča in kavarne. New York Times, eBay in AliExpress so dobri primeri za preverjanje prednosti, ki jih lahko izkoristite z Googlovim AMP.

Če v Googlovem iskanju na mobilnem telefonu kliknete vsebino s teh spletnih mest, boste naložili AMP različico njihovih strani. Med digitalnimi prodajalci pogosto velja, da je najboljše mesto za skrivanje mrtvega telesa druga stran v Googlovem iskanju.

Več kot 75 % iskalcev klikne na povezavo, ki je bila prikazana na prvi strani, zato je smiselno, da se želite pojaviti tudi na prvih straneh Googlovih iskanj. Google tudi daje prednost člankom AMP in njihovemu položaju na rezultatih iskanja.

Ali vaše spletno mesto res potrebuje AMP?

V zvezi s tem vprašanjem si preberite MOZ študijo primera, s katero je primerjal dejanski vpliv osnovnega spletnega mesta AMP in ročno izdelanega spletnega mesta AMP.

AMP koristi najbolj novičarskim stranem in spletnim revijam kjer končni uporabniki oz. bralci berejo članke na mobilnih napravah. Če vaš promet strani prihaja večina iz mobilnih naprav, potem bi bilo dobro preučiti AMP in ga implementirati.

Priljubljeni AMP vtičniki za Joomla CMS

JAMPhttps://extensions.joomla.org/extensions/extension/mobile/mobile-display/jamp/

wbAMPhttps://extensions.joomla.org/extensions/extension/site-management/seo-a-metadata/wbamp/

Priljubljeni AMP vtičniki za WordPress CMS

AMPhttps://wordpress.org/plugins/amp/

AMP for WPhttps://wordpress.org/plugins/accelerated-mobile-pages/

Uradna stran Google AMP projekta: https://www.ampproject.org/

Vam je članek pomagal?

Povprečna ocena 5 / 5. Ocenilo: 3

Zaenkrat še ni glasov! Bodi prvi, ki bo ocenil to objavo.

Žal nam je, da ta članek za vas ni uporaben!

Let us improve this post!

Želite kaj dodati?