Večinoma ljudi stremi k temu, da se zadeve v njihovem življenju hitro odvijajo. Pričakujemo kratke vrste na plačilnih okencih, hrano naslednjo minuto, ko jo naročimo itd. Digitalni svet ni izjema, tako npr. pri brskanju po spletni trgovini pričakujemo, da se bo nalagala čim hitreje, da bomo lahko v čim krajšem času pregledali čim več ponudbe v spletni trgovini. Če bo spletna trgovina v osnovi počasna, nas bo to mogoče odvrnilo od brskanja med izdelki in bomo raje poiskali konkurenčno stran, ki bo hitrejša. To pomeni, da mora biti vaša Woocommerce spletna trgovina hitra, saj bo to pomagalo pri pridobivanju potencialnih strank in tako se bo zaslužek iz dneva v dan višal. Da bo vaša Woocommerce spletna trgovina čim hitrejša, smo vam pripravili nekaj nasvetov za optimizacijo hitrosti.
1. Kakovost spletnega gostovanja je zelo pomembna
Večina ljudi naredi napako že na začetku, ko izbira spletno gostovanje za novo spletno trgovino. V poplavi spletnih gostovanj je težko najti kvalitetno. Zato se večina ljudi zadovolji z najcenejšo. Največkrat so takšna gostovanja bolj dobra v marketingu kot pa v dejanski kakovosti storitve, ki jo nudijo. Včasih za manjši denar dobimo tudi gostovanja, ki imajo omejitve prenosov. Dokler je promet na strani relativno majhen, gostovanje ne vpliva preveč na kakovost, ko pa se promet zviša, lahko zelo hitro vidimo dejansko kakovost gostovanja. Preverite ponudbo za hitro in zanesljivo Hostko spletno gostovanje.
2. Optimizacija velikosti slik
Ker je na spletnih trgovinah relativno veliko slik, je eden izmed pomembnejših korakov tudi ta, da optimiziramo slike izdelkov, preden jih naložimo na spletno trgovino. Mnogo ljudi pri tem pozabi na velikost in resolucijo. Tako ostanejo slike v originalni resoluciji brez kompresije in njihova velikost je lahko v originalu do 1000-krat večja kot velikost optimizirane slike. Eden izmed vtičnikov, ki pomaga pri kompresiji in optimizaciji naloženih slik, je WPSmush. Vtičnik pride zelo prav, ko imamo na spletni trgovini naložene slike, ki prvotno niso bile optimizirane.
3. Zmanjšanje števila HTTP zahtev
Če uporabljate predlogo, ima ta najbrž za vsako nalaganje strani več kot 100 zahtev. Vedno, ko nekdo obišče vašo spletno stran, pošlje zahtevo na strežnik za prenos datotek spletne strani ‒ različne HTML-datoteke, CSS, JS-skripte in seveda slike. Nameščena predloga in različni nameščeni vtičniki uporabljajo vsaj kakšno datoteko. Na srečo lahko zmanjšamo zahteve na strežnik, tako da združimo iste datoteke skupaj. Združimo lahko stilne predloge CSS in skripte JS. Če sami tega nismo vešči, obstaja za to vtičnik WP Super Cache.
4. Uporaba vtičnika za predpomnenje
WordPress, ki poganja Woocommerce spletno trgovino, shranjuje vse informacije v podatkovno bazo. Vsak obiskovalec v povprečju naredi nekaj deset zahtev na podatkovno bazo s prikazom ene strani na spletni strani. Število zahtev se z dodatnimi vtičniki zviša. Tako lahko začne podatkovna baza z zvišanjem obiskovalcev delovati počasneje. Za to lahko poskrbimo z vtičnikom, ki omogoča predpomnenje strani, ter tako namesto dinamične strani (ki deluje s podatkovno bazo) prikaže statično HTML-stran, ki jo lahko predpomnimo v predpomnilnik vašega brskalnika ali serviramo z omrežjem za dostavo vsebine CDN (angl. Content Delivery Network). Eden izmed popularnih in preprostih vtičnikov je WP Super Cache, ki omogoča to in še veliko več.
5. Uporaba CDN (Omrežje za dostavo vsebine)
CDN oziroma omrežje za dostavo vsebine je idealen korak k optimizaciji hitrosti spletne trgovine. CDN je v osnovi mreža strežnikov, ki so locirani na različnih točkah po svetu. Na vsakem od teh strežnikov je podvojena vsebina vaše spletne strani. Podvojimo lahko medijske datoteke, skripte in statične HTML-strani. Ko obiskovalec obišče spletno trgovino, se poveže na strežnik, ki mu je najbližje. Zaradi bližine strežnika in porazdeljenosti prometa na več strežnikov se hitrost nalaganja obiskovalcu znatno zviša. Amazon, CloudFlare (Free CloudFlare je na voljo pri vseh paketih gostovanja) in KeyCDN imajo na voljo več paketov za različne situacije, ki so idealni za manjše spletne trgovine.
Optimizacija hitrosti spletne trgovine Woocommerce ne bo samo naredila vaših obiskovalcev srečnih, zvišala se bo tudi verjetnost, da bo srečen obiskovalec naredil nakup. Obiskovalci ne bodo predolgo čakali, da se naloži vaša spletna trgovina in z njo slike izdelkov, po katerih stremijo. Če imate kakšno vprašanje ali potrebujete pomoč pri optimizaciji vaše Woocommerce spletne trgovine, nas kontaktirajte tukaj.