1. Manj izbire prinese veliko višje konverzije
Splošno pravilo je, da dobimo višje konverzije, če ponudimo obiskovalcem na voljo manj izbire. Ta pojav je znan kot analiza ‒ paraliza. Ena izmed širše znanih raziskav je bil izvedena v lokalni trgovini. Postavili so kiosk za poskušanje različnih okusov marmelade istega proizvajalca. Preizkus je primerjal vpliv različnega števila okusov glede na odstotek nakupov. Rezultati so bili presenetljivi ‒ kiosk z veliko manj okusi je konvertiral 1000 % več oseb v stranke, ki so zatem tudi kupile izdelek.
2. Ne prodajajte strankam, skušajte jim pomagati
Ko smo v položaju, da nam hoče nekdo nekaj prodati, to že podzavestno zavrnemo. Zakaj na to ne pomisli večina ljudi, ko prodaja svojo storitev in kaj je alternativa prodajnemu pristopu? Raziskave so dokazale, da je veliko večji vpliv na konverzijo, če skušamo ljudem pomagati, kot pa nekaj prodati. V raziskavi je sodelovalo več oseb, ki sta jim bili poslani dve različici elektronske pošte. V eni različici je bilo besedilo napisano kot pomoč osebam, v drugi kot prodaja storitev. Prva različica je imela 350 % višjo konverzijo kot druga.
3. Osredotočite se na uporabniško izkušnjo
Na samem začetku življenja produkta ali storitve bo uporabniška izkušnja eden izmed ključnih faktorjev pri konverziji strank. Uporabniška izkušnja je predvsem pomembna, ker olajša stranki delo z našim produktom ali storitvijo in tako ga stranka z veseljem priporoča tudi naprej. Da bi postal produkt oziroma storitev nadvse prijeten za uporabo, je treba zagotoviti preprosto uporabo tako tehničnim osebam kot tudi laikom. Če nam to uspe, se bo glas o produktu oziroma storitvi sam širil naprej.
4. Ponudite obiskovalcem zastonj orodje ali e-knjigo
Ponujanje zastonj materiala je odlična ideja za pridobivanje več ljudi v prodajni lijak. Zastonj material je lahko vse, kar daje stranki neko vrednost, pa naj bo to knjiga, članek, kupon ali karkoli drugega. Zastonj material lahko ponujamo tudi v sklopu promocije, ki jo lahko tako pospešimo za nekajkrat. Večinoma podjetij že uporablja to strategijo pridobivanja novih strank, in če je bila dobro sestavljena, se je izkazala več kot uspešno.
5. Redno ustvarjajte kakovostno in deljivo vsebino
V poplavi različnih vsebin različnih podjetij je težko izstopati z vsebino. Včasih izstopanje ni potrebno. Dovolj je, da redno ustvarjate kakovostno vsebino, ki bo bralcu prinesla neko vrednost, obiskovalec pa jo bo zaradi tega delil naprej. Pomembno je tudi, da zaradi te vsebine delujete bolj zaupljivi in vešči svoje stroke. Dobra vsebina ne bo samo poskrbela, da boste hitreje najdeni, ampak bo poskrbela tudi za višjo prodajo.
6. Uporabite mnenja strank za zvišanje konverzije
Ljudje smo skeptični do novih stvari in zato je treba poskrbeti za zaupanje med vašim podjetjem in potencialno stranko. Ko vzpostavimo zaupanje, lahko obiskovalca konvertiramo v kupca ali vsaj zvišamo vrednoto v podanih informacijah. Poudarite lahko različna mnenja strank o svojem izdelku oziroma storitvi, različne znanstvene rezultate in socialni krog dejanskih strank. Takšna dokazila bodo naredila vaše podjetje verodostojno in pospešila prodajo.
7. Čim prej začnite s pridobivanjem povratnih informacij strank
Najbolj pomembno je, da smo v očeh potencialne stranke najboljši približek popolni predstavi želenega. To predstavo lahko najlažje zgradimo, če dobimo povratne informacije od že obstoječih strank in tudi tistih, ki se niso odločile za nas. Na tak način si gradimo večji vzorec ljudi z različnimi segmenti, ki nam lahko ob vedno večjem vzorcu vedno bolj zagotovo povedo marsikatero informacijo, ki bo pospešila prodajo.
8. Poskrbite za dobro podporo strankam
Mnogo ljudi prepriča šele človeški pristop in večinoma strank ga tudi obdrži. Če boste znali poskrbeti in olajšati težave stranki hitro in učinkovito ter negovati odnos, bo takšna stranka srečna in ne bo čutila potrebe po iskanju alternativ orodja oziroma storitve, ki ji lajša težave. Zraven tega pa je velika verjetnost, da bo takšna stranka tudi priporočala izdelek ter tako prispevala k zvišanju stopnje konverzije.
9. Ponudite izdelek s preizkusno dobo
Eden izmed velikih dejavnikov pri stopnji konverzije je lahko dostopnost uporabe samega produkta ali primerov uporabe le tega. Tako kot mnenja strank je pomembno, da prikažemo tudi delovanje produkta. Mogoče bo vašo konkurenco najbolje prepričala prav vaša interpretacija orodja ‒ zato je zelo pomembno, da ga tudi pokažete v čim boljši luči in poskrbite, da bo lahko potencialna stranka preizkusila produkt z minimalnim naporom.
10. Ne pozabite na A/B testiranje
A/B testiranje je tehnika zviševanja stopnje konverzije oziroma pospeševanja prodaje. Tehnika pride še kako prav v primeru, ko imamo npr. dva različna naslova različnega članka ali spletne strani in hočemo izbrati tistega, ki bo imel boljši vpliv na stopnjo konverzije in posledično prodaje same. Kaj testirati in kako, je odvisno od naše storitve oziroma produkta in ciljnih segmentov strank. Zelo dobro orodje za testiranje različnih verzij je vgrajeno v Google Analytics, ki se imenuje “Preizkusi”.